  • 92. Data: 2019-04-05 19:59:46
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=NeORN9wq0z0
    >
    > Kiedys dawalem film, gdzie zamkniete z 5 minut bylo, a pociag nie
    > przejechal.

    Ja kiedys stałem pol godziny w Pobiedziskach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 91. Data: 2019-04-05 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > ale nowe auta są za mądre - do
    > uruchomienia rozrusznika musisz depnąć na hamulec, wrzucić na luz etc.

    Chyba nie wszystkie. Do 2012 nie mam takiego ustrojstwa w zadnym aucie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 93. Data: 2019-04-05 20:14:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 17:44, r...@k...pl pisze:

    > Sam napisałeś, że na zobaczenie pociągu i reakcję mieli 15s.

    Niom, od zakretu jest jakieś 400 parę metrów. Nie wiem czy znasz
    matematykę ale sobie oblicz ile to sekund przy prędkości ok 100km/h

    Wcześniej podałem te wyliczenia, misiu :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 94. Data: 2019-04-05 20:16:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    >Chyba nie wszystkie. Do 2012 nie mam takiego ustrojstwa w zadnym
    >aucie.

    Wszystkie nie, ale to stare pomysly.

    Zreszta ... probowales ? Moze masz, tylko nie wiesz, bo kto normalny
    kreci rozrusznikiem bez sprzegla i jeszcze na biegu :-)

    J.

  • 95. Data: 2019-04-05 20:26:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 17:46, r...@k...pl pisze:
    [...]
    > Jak ty dajesz radę włączyć się do ruchu poza miastem?
    > Tam samochody prują ponad 100km/h.
    > I też nie wiadomo, z którego kierunku nadjadą.
    >
    > Powiedz prawdę -- jeździsz tylko po strefach zamieszkania? :D

    Nie, Szerloku. Mam 5s do 100 :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 96. Data: 2019-04-05 20:29:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tata jak ose chcial zabic to ci wtedy w jeszcze maly szpadlem przypierdolil.
    Objechal glupi chuj zamkniety szlaban i zabil dwie osoby. Szkoda ze ciebie w tej
    karetce nie bylo.

  • 97. Data: 2019-04-05 20:29:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Po chuj wjezdzal za zamkniety szlaban? Pewno szedl Twoim tokiem rozumowania ze jak
    pieszy stoi przed przejsciem to ma pierwszenstwo nad jadacym tirem. I doszedl do
    wniosku ze jak bedzie na przejezdzie to bedzie mial pierwszenstwo nad pociagiem.

    Nie, raczej myślał odwrotnie, że skoro jedzie samochodem jak Zenuś to
    tylko on ma pierwszeństwo i pociąg musi się zatrzymac i czekać aż Zenuś
    przejedzie :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 98. Data: 2019-04-05 20:32:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bedzie sie bronil jak Zientarski ze nie pamieta. Takiego nie wsadza bo by ukarali
    cialo a nie mozg. Inna sprawa ze jego nie mozna ukarac bo przed wypadkiem juz nie
    mial mozgu. Jak bedzie mial honor to sie powiesi i rozwiaze sprawe.

  • 99. Data: 2019-04-05 20:42:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Myslales. Rozbawiles mnie. Ujmij troche bo jest z czego.

  • 100. Data: 2019-04-05 20:51:38
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > ukarali cialo a nie mozg. Inna sprawa ze jego nie mozna ukarac bo przed
    > wypadkiem juz nie mial mozgu. Jak bedzie mial honor to sie powiesi i

    Moge sie zalozyc ze ekipa tej karetki jechala na sygnale samowolnie bez
    zadnego wezwania. Gdyby kierowca wylamal szlaban to zaraz byloby
    dochodzenie, sprawdzanie zapisu z kamery, co to za karetka, gdzie jechala.
    Czy bylo to uzasadnione. No i tylko wtedy ubezpieczyciel by zaplacil za
    naprawę. Jak by wyszlo na jaw ze jechali samowolnie na sygnale to kierowca w
    najlepszym razie dostalby opierdol, moze wylecial z roboty. Wiec kombinowal
    jak kon pod gore na tym przejezdzie i sie doigral. Gdyby ktos jechal do
    prawdziwego wezwania to nawet by się nie zawahał zeby rozwalic ten szlaban.
    Gdyby jechali do jakiegos wezwania, pozaru, wypadku, to media by o tym
    trabily. Tymczasem jest cisza na ten temat.

    --
    Pzdr