  • 31. Data: 2019-04-05 09:59:47
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Pensje
    > kierowców są minimalne więc pewnie zginąć wolą niż spłacać kredyty z
    > takich pensji. Stąd pozornie absurdalne decyzje.

    Wierzysz w takie opowiesci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 32. Data: 2019-04-05 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiscie ze by zaplacil. Ubezpieczyciel wystapil by o zwrot kasy.

    Do kogo? Do pracownika? ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 33. Data: 2019-04-05 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Gdyby myslal to by nie wjechal na tory. Jest naczelna ale malo znana
    > zasada odnosnie spieszenia sie. Jak sie spieszysz to rob wszystko
    > dokladniej niz jak bys sie nie spieszyl. Tak sie spieszyl ze nie
    > dojechal. Chuj z takim spieszeniem. Efekt koncowy jest taki ze dwie
    > osoby nie zyja, karetka nie dojechala do potrzebujacego pomocy,
    > kierowca ma prawie 100% szansy ze bedzie kaleka a straty
    > kilka-kilkanascie milionow zlotych.

    Dzis nie dojechał ale pewnie tysiac innych razy dojechał jadac własnie w
    ten sposób.
    Naprawde nie doceniasz nerwow i wynikających z nich błędów?

  • 34. Data: 2019-04-05 10:06:47
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 05.04.2019 o 08:53, LordBluzg(R) pisze:
    > [...]
    >>

    > Widzisz pociąg w odległości 1km (1000m) który zapierdala w lesie
    > 100km/h? Szacun
    >
    > Akurat doskonale (bardzo dobrze) znam ten przejazd. Wiele razy tam jadę.
    >
    > Oni nie wiedzieli którym torem pojedzie pociąg a na koniec im silnik
    > zgasł (co widać) i  nie zdążyli uciec.

    jeśli aktualnie to wygląda jak w 2011 https://goo.gl/maps/p22v8m3xNDw to
    faktycznie wiele nie widać z tego kierunku...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 35. Data: 2019-04-05 10:07:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, April 4, 2019 at 11:59:50 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Zapłacic za malowanie? Firmowego samochodu? Co ty za głupoty
    > opowiadasz...

    Szlaban by pewnie z OC naprawili, ale uszkodzenia karetki? Stawiam, ze tak jak np.
    policja AC nie maja, wiec kierowca odpowiada materialnie za szkody. Jesli jest na
    etacie to (juz nie pamietam) max 3 krotnosc pensji, jak ma inna umowe to pewnie 100%
    szkody.

  • 36. Data: 2019-04-05 10:12:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Dzis nie dojechał ale pewnie tysiac innych razy dojechał jadac własnie w
    > ten sposób.
    > Naprawde nie doceniasz nerwow i wynikających z nich błędów?

    Jednemu się udało :)
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-04-04/samoch
    od-utknal-na-przejezdzie-kolejowym-w-puszczykowie-wc
    zesniej-pociag-uderzyl-tam-w-karetke/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 37. Data: 2019-04-05 10:16:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Apr 2019 10:06:47 +0200, tck

    > jeśli aktualnie to wygląda jak w 2011 https://goo.gl/maps/p22v8m3xNDw to
    > faktycznie wiele nie widać z tego kierunku...

    Ale jak ktoś wjeżdża po czerwonym z już zamkniętą zaporą to może się
    pociągu jednak spodziewać w dowolnej chwili z dowolnego kierunku.

    I ja również zachodzę w głowę, jak duże siano we łbie mają ludzie którzy
    wjeżdżają pod zamykające się zapory i zamiast wyłamać szlaban za paręset
    złotych dewastują pociąg i samochód za setki tysięcy złotych, a czasem
    nawet giną w zderzeniu z pociągiem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2019-04-05 10:17:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 10:06, tck pisze:
    :

    > jeśli aktualnie to wygląda jak w 2011 https://goo.gl/maps/p22v8m3xNDw to
    > faktycznie wiele nie widać z tego kierunku...

    Cii, radek ma megawyobraźnię i sokoli wzrok, razem z Zenkiem a czas
    reakcji mają 2 nanosekudy :) Opisują to co jakiś czas na grupie, znaczy
    idzie wywnioskować że to superbohaterowie :]

  • 39. Data: 2019-04-05 10:19:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2019 08:53, LordBluzg(R) pisze:

    > Oni nie wiedzieli którym torem pojedzie pociąg

    W Polsce - podobnie jak na drogach - również na kolei
    obowiązuje ruch prawostronny. Dlatego wiedząc skąd nadjeżdża
    pociąg, wiemy też automagicznie, którym torem jedzie. Ale
    w stresie można zapomnieć jak się nazywam, a co dopiero -
    który tor jest prawostronny, na kilkanaście sekund przed
    bum.

  • 40. Data: 2019-04-05 10:26:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 09:59, Budzik pisze:

    > Naprawde nie doceniasz nerwow i wynikających z nich błędów?

    To nie jest kwestia nerwów, tylko niewiedzy.
    Gdyby kierowca oglądał raz na jakiś czas programy informacyjne, to
    takich wypadków widziałby kilka. I po każdym z nich w komentarzu
    jest informacja, że zapory są łatwe do wyłamania i należy je staranować.
    A jak się nie uda staranować, bo są jakieś starego typu pancerne, to trzeba
    zmykać z pojazdu.
    Czy może zakładasz, że kierowca w stresie nie mógł sobie przypomnieć
    zasady zachowania pędu?