  • 181. Data: 2019-04-08 00:32:08
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-07 22:45, Zenek Kapelinder wrote:
    > To wcale nie byla by droga impreza jesli by szlabany wymieniac na takie pulapki. Do
    tego na 10 jedna by mogla byc obcinajaca kola a 9 z dykty. Zrobcie mnie krolem. Jak
    wytrzezwieje po koronacji to pierwsze co zarzadze to zniesienie mandatow. Za trzy
    miesiace jak bedzie napisane ze wolno 80 jechac to wszyscy beda jechali 75.

    Ale pieprzycie. To jest postulat bezkolizyjności kolei i samochodów. I
    tak powyżej 160km/h przejazdu nie będzie. Może nie być powyżej 90 albo
    nie wiem tam ilu.

  • 182. Data: 2019-04-08 00:38:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-07 22:00, J.F. wrote:

    > Ale moze ci omijajacy bardziej by uwazali ?
    >
    > No chyba, zeby sie dwoch zablokowalo na przejezdzie :-)
    >
    > Poza tym ... a jak dlugo byloby wiecej ?
    > Byliby szybko eliminowani :-)

    Myślę, że ci goście co jeżdżą w pogotowiu jeżdżą i nie mają czasu
    oglądać tego co my.

  • 183. Data: 2019-04-08 00:55:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ale to ty zresz wodny chleb a nie ja. Moze zacznij zamiast wodnego chleba jesc
    szalej, mniej bedziesz pierdolil. Pierdolil oczywiscie w starym znaczeniu.

    Nie podniecaj się tak stary capie, bo pęknie ci żyłka i dostaniesz wylewu.

    P.S. Już więcej nie jedz tych czarnych jagódek, bo to nie są czarne
    borówki i z całą pewnością nie służą twojemu zdrowiu umysłowemu.

  • 184. Data: 2019-04-08 01:06:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cienki jestes jak przetarte na jajach majtki. Wymysl cos lepszego. Chyba przesadzilem
    z twoim mysleniem. Ale co tam, ciesz sie chwila.

  • 185. Data: 2019-04-08 08:52:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Cienki jestes jak przetarte na jajach majtki. Wymysl cos lepszego. Chyba
    przesadzilem z twoim mysleniem. Ale co tam, ciesz sie chwila.

    Kolejny raz robisz z siebie debila i jesteś tak beznadziejnie głupi, że
    nawet nie zajarzyłeś mojej aluzji.

    Kolejny raz się wymądrzasz i udajesz eksperta, a popierdoliły ci się w
    tej kurzej łepetynce skutki zatrucia szalejem ze skutkami zatrucia
    pokrzykiem wilcza jagoda.

    To właśnie w przypadku pokrzyku człowiek jest nadpobudliwy, ma
    halucynacje i zaczyna dużo gadać od rzeczy.

    W przypadku zatrucia szalejem reakcje są całkiem odmienne - występuje
    apatyczność, wymioty, biegunka, utrata przytomności, a gadulstwo
    uniemożliwia paraliż układu oddechowego - po prostu człowiek zaczyna się
    dusić.

    Zanim kolejny raz zrobisz z siebie debila to poczytaj o tym czym chcesz
    zabłysnąć.

  • 186. Data: 2019-04-08 15:23:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy tobie nikt nie jest w stanie zrobic z siebie debila. Ten konkurs masz wygrany z
    ogromna przed innymi przewaga.

  • 187. Data: 2019-04-08 16:10:53
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 21:03, Shrek pisze:

    > Zabrakło mojego ulubionego
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=U87vij-iq80

    A ja znam ten obraz. Też wyjątkowo przypadł mi do gustu.
    Ma klimat :)

  • 188. Data: 2019-04-08 17:09:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >To wcale nie byla by droga impreza jesli by szlabany wymieniac na
    >takie pulapki.
    >Do tego na 10 jedna by mogla byc obcinajaca kola a 9 z dykty.

    Sa proste zapadki do ciecia opon przy jezdzie pod prad ... a potem
    nich sie komus auto zepsuje ...

    >Zrobcie mnie krolem. Jak wytrzezwieje po koronacji to pierwsze co
    >zarzadze to zniesienie mandatow.
    >Za trzy miesiace jak bedzie napisane ze wolno 80 jechac to wszyscy
    >beda jechali 75.

    Tzn co - wymyslisz skuteczniejszy sposob egzekwowania predkosci ?

    To ja cie krolem nie zrobie :-)

    J.

  • 189. Data: 2019-04-08 18:45:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Przy tobie nikt nie jest w stanie zrobic z siebie debila. Ten konkurs masz wygrany
    z ogromna przed innymi przewaga.

    Ty byś zajął w takim konkursie drugie miejsce, dlatego że jesteś takim
    debilem, że nawet pierwszego nie dostaniesz :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 190. Data: 2019-04-08 21:07:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wymysle tylko wprowadze jak zostane krolem. Proste rozwiazanie. Areszt za
    przekroczenie predkosci. Za kazde rozpoczete +10 godzina aresztu. Kara wykonywana
    natychmiast. Dal bym raz mozliwosc przelozenia na inny termin ale z mnoznikiem x3.
    Pierwszy raz w zawiasach. Za drugim razem kara x2 + to co w zawiasach. Za trzecim i
    wiecej x5. Po dwoch latach zastanowil bym sie czy nie wprowadzic systemu ze po dwoch
    latach od ostatniej odsiadki kary sie zacieraja.