  • 171. Data: 2019-04-07 19:13:22
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj przepis na chleb wodny. Uratujesz miliard glodujacych i umierajacych z glodu
    ludzi. Dokad nie dasz przepisu masz ich krew na swoich rekach.

  • 172. Data: 2019-04-07 19:19:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-07 11:47, J.F. wrote:

    > No i ciagle mi chodzi po glowie, czy nie nalezaloby tej wyjazdowej
    > polowki zlikwidowac ... jak myslicie - byloby wiecej ofiar, bo rodacy
    > masowo by omijali ?

    Byłoby

  • 173. Data: 2019-04-07 20:44:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wychodzi ze tylko bariery dadza rade. W wersji light z gwozdziami w hard obcinajace
    przednie zwieszenie.

  • 174. Data: 2019-04-07 21:05:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Daj przepis na chleb wodny. Uratujesz miliard glodujacych i umierajacych z glodu
    ludzi. Dokad nie dasz przepisu masz ich krew na swoich rekach.

    Chleb wodny ci nie pomoże na twój zryty łeb.

  • 175. Data: 2019-04-07 21:19:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zeby nie trzeba bylo byc nieomylnym stworzono przepisy rozne. Odnosnie
    przejezdzania przez tory kolejowe tez sa. Wystarczylo by zeby kierowca trzymal sie
    przepisow i wszyscy z karetki w sobote by wodke pili.

    A od kiedy to kuwa jesteś tak przepisowy, skoro co trochę namawiasz
    ludzi do łamania przepisów?

  • 176. Data: 2019-04-07 21:44:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-07 o 12:30, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > W dieslu? Zdarzyło ci sie kiedys cos takiego w busie w dieslu?
    > Tam sa takie przełożenia ze z jedynki to praktycznie bez gazu mozesz
    > ruszac...

    Tak, zdarzyło nawet mi się raz takiego wyczynu dokonać. W dodatku mam
    auto z automatem.
    T.

  • 177. Data: 2019-04-07 21:47:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Wychodzi ze tylko bariery dadza rade. W wersji light z gwozdziami w hard obcinajace
    przednie zwieszenie.

    Powinno być jak w Rosji i nie byłoby problemu.
    https://i.ytimg.com/vi/9fmx-AgkcXY/hqdefault.jpg

    T.

  • 178. Data: 2019-04-07 22:00:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2019 19:19:37 +0200, kk napisał(a):

    > Byłoby

    Ale moze ci omijajacy bardziej by uwazali ?

    No chyba, zeby sie dwoch zablokowalo na przejezdzie :-)

    Poza tym ... a jak dlugo byloby wiecej ?
    Byliby szybko eliminowani :-)

    J.

  • 179. Data: 2019-04-07 22:45:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wcale nie byla by droga impreza jesli by szlabany wymieniac na takie pulapki. Do
    tego na 10 jedna by mogla byc obcinajaca kola a 9 z dykty. Zrobcie mnie krolem. Jak
    wytrzezwieje po koronacji to pierwsze co zarzadze to zniesienie mandatow. Za trzy
    miesiace jak bedzie napisane ze wolno 80 jechac to wszyscy beda jechali 75.

  • 180. Data: 2019-04-07 23:24:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale to ty zresz wodny chleb a nie ja. Moze zacznij zamiast wodnego chleba jesc
    szalej, mniej bedziesz pierdolil. Pierdolil oczywiscie w starym znaczeniu.