  • 151. Data: 2019-04-06 21:58:31
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2019 21:19:38 +0200, tck napisał(a):
> [...]
    oglegroups.com...

    > ale trwało to o wiele dłużej, niż gdyby poczekał przed szlabanem.

    Ale przezyli.

    > Zastanawia mnie jeszcze co innego- dlaczego na obu filmikach
    > przejeżdżają pod opadającym szlabanem jak pizda, z prędkością piechura
    > zamiast przycisnąć gaz...

    Moze maja resztke rozsadku, i wiedza, ze trzeba zobaczyc czy pociag
    nie jedzie ... no nie, to akurat glupi rozsadek, powinni widziec ze
    szlabany sie dopiero zaczely zamykac i maja kilkanascie s.

    Bardziej mnie interesuje czemu oni jada, jak widza, ze drugi szlaban
    sie zamyka.

    No i czemu nie wiedza, w swoim rejonie, ze nie przejada, bo sie zaraz
    drugi zamknie.

    J.

  • 152. Data: 2019-04-07 10:37:20
    Od: <4...@3...103720.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > No przeciez pisalem - odstep byc moze

    Odstępu być nie powinno

    > ale nie spacja

    <q>
    spacja
    1. <<odstęp między wyrazami lub literami drukowanego tekstu>>
    </q>

    Źródło sobie znajdziesz?

    > :-)

    Serka?

    --
    'Tom N'

  • 153. Data: 2019-04-07 11:10:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 14:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    >
    > No nie wiem, nie wiem ... takich przejazdow sporo.
    > Miga czerwone, za chwile szlabany opadna, zreszta te wjazdowe juz
    > opuszczono,
    > i wiadomo, ze nie bedzie mozna wyjechac.
    > Wiec po co sie pchal ?
    >
    > Wychodzi raczej, ze nie mial doswiadczenia w jezdzie po przejazdach,
    > ewentualnie nie po tym/tego typu.
    >
    > Mozna wjechac, ale trzeba zalozyc, ze w razie potrzeby sie wylamie.
    >
    > Zreszta tu sie wepchal, gdy szlaban sie juz opuszczal.
    > Na co liczyl ? Nie wiem.
    > Moze chcial uniknac oberwania po dachu szlabanem na wjezdzie ?

    Mam wrażenie, że ryzykują głównie takie osoby, które są przyzwyczajone
    przez skrzyżowania przejeżdżać na "późnym pomarańczowym". Wtedy nic się
    nie dzieje to czemu teraz ma się coś zadziać? No ale konsekwencje np.
    zgaśnięcia silnika na przejeździe są dużo poważniejsze. A
    prawdopodobieństwo tego, że zgaśnie, jest większe, bo często przejazdy
    wyglądają fatalnie. Wystarczy źle sprzęgło włączyć i silnik staje...
    T.

  • 154. Data: 2019-04-07 11:12:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 13:45, J.F. pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > No powiedzmy, ze karetka ma jechac szybko, a te szlabany tak zachecajaco
    > otwarte.
    >
    > I tak prawde mowiac mam mieszane uczucia ... powinni zlikwidowac te
    > szlabany wyjazdowe, zeby takich sytuacji nie bylo,
    > czy zostawic, bo wszyscy by przejezdzali obok.
    >
    > A moze wystarczy skorzystac z okazji w telewizji przypomniec, ze to sie
    > latwo wylamuje ... a potem mandat i zwyzka  w OC oduczy na dlugo :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NeORN9wq0z0
    >
    > Kiedys dawalem film, gdzie zamkniete z 5 minut bylo, a pociag nie

    Byłem kiedyś świadkiem jak automatyka zwariowała na przejeździe -
    rogatki otwierały się jak pociąg jechał, a zamykały - jak nie jechał...
    To było ze 20 lat temu.
    T.

  • 155. Data: 2019-04-07 11:16:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 13:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czasem sie udaje
    > https://www.youtube.com/watch?v=WB61f8NKUSk
    >
    > J.

    Kierowcy karetek to chyba debile, skoro nie wiedzą, że jak się zamknęła
    jedna połowa, to za chwilę - druga. W dodatku sporo przejazdów jest
    automatycznych i żadne koguty ani sygnały nie wymuszą ich otwarcia.
    T.

  • 156. Data: 2019-04-07 11:17:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-05 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Zastanawiam sie nad tym w kontekscie tego czy on zle wykonywał swoja
    > prace (co do staran, nie co do efektu oczywiscie)?
    > Innymi słowy - czy karetka na sygnale ma prawo wjechac na torowisko w
    > takiej sytuacji liczac na wspolprace droznika i nie zamkniecie semafora z
    > drugiej strony. Pewnie tutaj sa automatyczne semafory ale czy kierowca o
    > tym wiedział?

    Chyba obok jest nastawnia - wygląda na to, że tym razem przejazd był
    zamknięty przez dróżnika/dyżurnego ruchu. On nie musi spoglądać cały
    czas na przejazd...
    T.

  • 157. Data: 2019-04-07 11:47:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2019 11:16:09 +0200, T. napisał(a):

    > Kierowcy karetek to chyba debile, skoro nie wiedzą, że jak się zamknęła
    > jedna połowa, to za chwilę - druga.

    Cos w tym jest.

    > W dodatku sporo przejazdów jest
    > automatycznych i żadne koguty ani sygnały nie wymuszą ich otwarcia.

    To akurat mozna by dorobic, tylko po co - zeby spotkaly sie z
    pociagiem ?
    No chyba, ze tylko na szlabanach wyjazdowych.

    W dodatku te automaty zazwyczaj szybko dzialaja i naprawde nie ma sie
    co pchac.

    No i ciagle mi chodzi po glowie, czy nie nalezaloby tej wyjazdowej
    polowki zlikwidowac ... jak myslicie - byloby wiecej ofiar, bo rodacy
    masowo by omijali ?

    J.

  • 158. Data: 2019-04-07 12:30:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > są dużo poważniejsze. A prawdopodobieństwo tego, że zgaśnie, jest
    > większe, bo często przejazdy wyglądają fatalnie. Wystarczy źle

    W dieslu? Zdarzyło ci sie kiedys cos takiego w busie w dieslu?
    Tam sa takie przełożenia ze z jedynki to praktycznie bez gazu mozesz
    ruszac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 159. Data: 2019-04-07 13:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Apr 2019 10:30:32 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...
    >
    > W dieslu? Zdarzyło ci sie kiedys cos takiego w busie w dieslu?
    > Tam sa takie przełożenia ze z jedynki to praktycznie bez gazu mozesz
    > ruszac...

    Ale wjezdzasz na 3-ce czy 4-ce ....

    P.S. jezdzilem kiedys z doskoku skoda tdi, jakos czesto mi silnik
    gasl. Ale moze to kwestia jakiegos innego systemu, albo zuzycia - np
    ja hamuje "lagodnie" przy dojezdzie do skrzyzowania, BAS daje pelny
    hebel, a ja sprzegla jeszcze nie wcisnalem :-)

    Tak czy inaczej - nie gasniecie jest tu problemem, tylko ten szlaban
    wyjazdowy.
    Gasniecie to tylko w przypadku tej biednej kursantki.

    J.

  • 160. Data: 2019-04-07 13:36:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szlaban nie jest problemem. Problemem jest martwica mozgu u kierowcy i u Ciebie.