    Subject: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Sun, 7 Apr 2019 11:10:29 +0200

    W dniu 2019-04-05 o 14:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    >
    > No nie wiem, nie wiem ... takich przejazdow sporo.
    > Miga czerwone, za chwile szlabany opadna, zreszta te wjazdowe juz
    > opuszczono,
    > i wiadomo, ze nie bedzie mozna wyjechac.
    > Wiec po co sie pchal ?
    >
    > Wychodzi raczej, ze nie mial doswiadczenia w jezdzie po przejazdach,
    > ewentualnie nie po tym/tego typu.
    >
    > Mozna wjechac, ale trzeba zalozyc, ze w razie potrzeby sie wylamie.
    >
    > Zreszta tu sie wepchal, gdy szlaban sie juz opuszczal.
    > Na co liczyl ? Nie wiem.
    > Moze chcial uniknac oberwania po dachu szlabanem na wjezdzie ?

    Mam wrażenie, że ryzykują głównie takie osoby, które są przyzwyczajone
    przez skrzyżowania przejeżdżać na "późnym pomarańczowym". Wtedy nic się
    nie dzieje to czemu teraz ma się coś zadziać? No ale konsekwencje np.
    zgaśnięcia silnika na przejeździe są dużo poważniejsze. A
    prawdopodobieństwo tego, że zgaśnie, jest większe, bo często przejazdy
    wyglądają fatalnie. Wystarczy źle sprzęgło włączyć i silnik staje...
    T.