  • 141. Data: 2019-04-06 14:36:42
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 Apr 2019 00:53:43 +0200, w <1uv1iay54ytr9.4pa5ikzgpro5$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zaloze sie, ze nasza ortografia nic o spacji nie mowi, to takie
    > komputerowe :-)
    > Ale moze mowic o odstepstwie.

    To są akurat znane od lat zasady poprawnej pisowni.
    Przed kropką też stawiasz spację?

  • 142. Data: 2019-04-06 15:04:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2019 o 01:48, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Nie wiem, co gościem kierowało, żeby się tak zachować, ale nie sądzę,
    > żebyś Ty, czy ja był nieomylny i zawsze prawidłowo reagował. Każdemu się
    > zdarza zrobić głupotę, u jednych się to kończy na strachu, u innych
    > śmiercią, albo zmianą pojazdu na taki z dużymi kołami z tyłu i małymi w
    > okolicach stóp. Przykre, zginęli niewinni ludzie ratujący na co dzień
    > innych, a ten co przeżył, pewnie wolałby podzielić ich los.

    O - mądry post. Dodać jeszcze, żeby pamiętać na przyszłość, że nie
    kombinuje się tylko wywala szlaban i w zasadzie nasza rola spełniona -
    no bo o czym tu dyskutować - zachował się jak idiota - zachował. Szkoda
    gościa i zabitych - no szkoda. Dobrze z tego wyciągnąć wnioski i
    zastanowić się być może nad systemem szkolenia kierowników pojazdów
    uprzywilejowanych i może dodać do akcji "zatrzymaj się i żyj" wzmiankę o
    tym jak się zachować gdy już głupotę popełniliśmy, bo tragedia tragedią,
    ale uczyć się na nich trzeba.

    Całe to gadanie na grupie jak się ustawić i po której stronie będzie
    jechał pociąg przypomina dywagację jak najlepiej zawrócić na
    autostradzie. Prawidłowa odpowiedz brzmi nie zawracać. Tak samoo tutaj -
    jest jedna prawidłowa odpowiedz - zejżdzać przez szlabany.

    Shrek

  • 143. Data: 2019-04-06 17:30:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2019 14:36:42 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To są akurat znane od lat zasady poprawnej pisowni.
    > Przed kropką też stawiasz spację?

    Sprawdzam - podaj zrodlo i zacytuj :-)

    J.

  • 144. Data: 2019-04-06 17:47:17
    Od: <1...@6...174717.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Sprawdzam - podaj zrodlo i zacytuj :-)

    <q>
    To prawda, że znaki zapytania i wykrzyknienia zastępują kropkę, gdy wystąpią
    na końcu zdania
    [...]
    przed znakami interpunkcyjnymi (z wyjątkiem myślnika) nie stawiamy odstępu
    [...]
    Jan Grzenia, Uniwersytet Śląski
    </q>

    Kto to jest Jan Grzenia -- to sobie znajdziesz samodzielnie!

    --
    'Tom N'

  • 145. Data: 2019-04-06 18:48:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Apr 2019 17:47:17 +0200, Tom N napisał(a):
> [...]
    > Jan Grzenia, Uniwersytet Śląski
    > </q>
    >
    > Kto to jest Jan Grzenia -- to sobie znajdziesz samodzielnie!

    No przeciez pisalem - odstep byc moze, ale nie spacja :-)

    J.

  • 146. Data: 2019-04-06 19:59:44
    Temat: Re: Pokazali . Debile dużo mnie kosztują.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Którędy?

    Najczesciej od dupy strony!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 147. Data: 2019-04-06 21:13:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Kierowca jest idiota.

    Słuchajcie jakie komy. Za błąd tego debila ludzie zorganizowali zbiórkę
    pieniędzy i już 90 tys uzbierali. Powonni ch. zlicytować do trzeciego
    pokolenia.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 148. Data: 2019-04-06 21:19:38
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 05.04.2019 o 13:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czasem sie udaje
    > https://www.youtube.com/watch?v=WB61f8NKUSk
    >
    > J.

    ale trwało to o wiele dłużej, niż gdyby poczekał przed szlabanem.
    Zastanawia mnie jeszcze co innego- dlaczego na obu filmikach
    przejeżdżają pod opadającym szlabanem jak pizda, z prędkością piechura
    zamiast przycisnąć gaz...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 149. Data: 2019-04-06 21:22:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-06 21:13, PiteR wrote:

    > Słuchajcie jakie komy. Za błąd tego debila ludzie zorganizowali zbiórkę
    > pieniędzy i już 90 tys uzbierali. Powonni ch. zlicytować do trzeciego
    > pokolenia.

    ...a zwłoki rzucić psom na pożarcie

  • 150. Data: 2019-04-06 21:24:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2019 o 21:13, PiteR pisze:

    > Słuchajcie jakie komy. Za błąd tego debila ludzie zorganizowali zbiórkę
    > pieniędzy i już 90 tys uzbierali.
    A na co konkretnie zbierają? Bo może na przykład jakieś wsparcie dla
    rodzin ratowników?

    Shrek