  • Data: 2024-07-16 08:21:48
    Temat: Re: Pojemność akumulatora
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2024 o 17:19, _Master_ pisze:

    > koooorwa nie stać cię na 2 akumulatory?
    >
    > kiedyś była teoria że za duży będzie niedoładowany i szlag go trafi
    > ale to było za komuny gdy alternatory nie były powszechne.
    >
    > Ale na dniach usłyszałem że w nowych autach trzeba po wymianie
    > akumulatora go "zaprogramować"

    Z różnych względów musi być jeden. Kwestia finansów jest tylko jedną z
    nich. Jestem totalnie wq.ny że akumulator dedykowany do łodzi kupiony
    parę lat temu nadaje się na złom. Był używany przez ten czas jakieś
    3razy, kosztował 1200zł.
    Ale mi tu nie chodzi o teorię a o praktykę, auto nie nowe, ale już z
    tych czasów że nie ma np fizycznej linki gazu.