  • 1. Data: 2010-05-07 10:57:37
    Temat: Pojedyncze stukniecia...co to
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mam pytanie
    wymienione drazki i wahacze, zadnych luzow na przegladzie.

    po wpadnieciu w dziure (ale nie kazda) slychac metaliczne glosne stukniecie
    z przodu.
    Probuje ustalic przczyne ale 2 razy sprawdzalem momenty dokrecania srub
    wahaczy, ramy pomocniczej i drazka stabilizatora i wsztstko powinno byc
    ok...
    ...ale cos wali.

    czasami przy gwaltownym skrecie cos takiego moze sie objawic.

    Typowałem amortyzatory bo one ostatnie zostaly mi do wymiany ale co tam moze
    pukac.... :/

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-05-07 11:06:06
    Temat: Re: Pojedyncze stukniecia...co to
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-07 10:57, Michał Gut wrote:

    > Typowałem amortyzatory bo one ostatnie zostaly mi do wymiany ale co tam
    > moze pukac.... :/

    mogą być amorki, a może być np. sprężyna...

  • 3. Data: 2010-05-07 11:20:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Gut w <news:hs0kfc$iha$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

> [...]

    > czasami przy gwaltownym skrecie cos takiego moze sie objawic.

    > Typowałem amortyzatory bo one ostatnie zostaly mi do wymiany ale co tam moze

    Mnie stukał i dzwonił element łącznika elastycznego.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-05-07 11:43:33
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości
    > mam pytanie
    > wymienione drazki i wahacze, zadnych luzow na przegladzie.
    >
    > po wpadnieciu w dziure (ale nie kazda) slychac metaliczne glosne
    > stukniecie z przodu.
    [...]

    Kiedyś sklepała mi się sprężyna i dwa zwoje delikatnie, metalicznie stukały
    o siebie.

    pzdr. macko

  • 5. Data: 2010-05-07 11:53:34
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hs0kfc$iha$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    >
    > czasami przy gwaltownym skrecie cos takiego moze sie objawic.
    >
    > Typowałem amortyzatory bo one ostatnie zostaly mi do wymiany ale co tam

    Ja bym obstawił na łącznik stabilizatora. Raz że to najczęściej pada a dwa
    że pasuje do objawów.

  • 6. Data: 2010-05-07 13:18:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ja bym obstawił na łącznik stabilizatora. Raz że to najczęściej pada a dwa
    > że pasuje do objawów.

    w sumie jego nie wymienialem bo gumy byly w rozsadnym stanie ale zaraz
    wsadze łeb pod samochod i poszukam niespodzianek.

  • 7. Data: 2010-05-07 13:18:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kiedyś sklepała mi się sprężyna i dwa zwoje delikatnie, metalicznie
    > stukały o siebie.

    ale bym mial wtedy lowridera:P
    a wisi calkiem normalnie i na górkach i progach zwalniajacych nie dobija

  • 8. Data: 2010-05-07 13:19:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Mnie stukał i dzwonił element łącznika elastycznego.

    łącznika elastycznego? masz na mysli drazek skretny?
    co to ?

  • 9. Data: 2010-05-07 13:50:14
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    > łącznika elastycznego? masz na mysli drazek skretny?
    > co to ?

    Lacznik drazka, czyli tzw. patyk. Kawalek preta metalowego zakonczonego z
    obu koncow przegubami metalowo-gumowymi. Mocowany miedzy kolem (dokladniej
    zwykle do kolumny) a drazkiem.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2010-05-07 14:10:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Gut w <news:hs0spa$kuf$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    > łącznika elastycznego? masz na mysli drazek skretny?
    > co to ?

    Taka metalowa plecionka w układzie wydechowym
    <http://hosemann.pl/gfx/menu1/f5bf6ad7-lacznik_elast
    yczny_wydech_Hosemann_02.JPG>
    Odłączył się ten metalowy kołnierz i co jakiś czas stukał i dzwonił.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]