  • 51. Data: 2011-01-23 10:17:06
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-22 18:28, Filip KK pisze:

    > Można według Ciebie. Bo według przepisów NIE!

    No to jak się nie chcę czytać, to trzeba za takim jechać. W zaufaniu
    powiem ci, że się mylisz i w znakomitej większości można.

    Shrek.

  • 52. Data: 2011-01-23 17:52:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-22 20:34, Bydlę pisze:

    > A, to przeczytaj przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym
    > Bo tam jak byk (!) jest napisane, że można.

    Od kiedy się to zmieniło?
    Jak będę miał chwilę, to znajdę.. Teraz nie mam na to czasu.

    Z tego co pamiętam nigdy nie wolno było wyprzedzać z prawej strony
    pojazdu jadącego przed nami.

  • 53. Data: 2011-01-23 18:46:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 17:52:16 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Od kiedy się to zmieniło?

    Od 1984 roku, cieciu!

    > Z tego co pamiętam nigdy nie wolno było wyprzedzać z prawej strony
    > pojazdu jadącego przed nami.

    To źle pamiętasz.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-01-23 22:44:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl>

    > Z tego co pamiętam nigdy nie wolno było wyprzedzać z prawej strony pojazdu
    > jadącego przed nami.

    Poszukaj w internecie "wyprzedzanie z prawej strony"

  • 55. Data: 2011-01-24 13:53:11
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Filip KK wrote:

    > Od kiedy się to zmieniło?
    > Jak będę miał chwilę, to znajdę.. Teraz nie mam na to czasu.
    >
    > Z tego co pamiętam nigdy nie wolno było wyprzedzać z prawej strony
    > pojazdu jadącego przed nami.

    Wolno.
    Adaś pewnie zacytuje, lub poda numer przepisu...

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2011-01-24 18:16:23
    Od: Mario <m...@...mienia.niet>

    W dniu 2011-01-22 18:36, Filip KK pisze:

    > Rozumiem, że masz problem i chcesz w łeb dostać?

    ROTFL aleś mnie przestraszył.
    Rasowy trollek z Ciebie rośnie, swoją drogą trochę zaczynasz przypominać
    "sławnego" Arnolda Buzdygana, ale jeszcze trochę potrenuj ;)

  • 57. Data: 2011-01-25 03:57:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-24 18:16, Mario pisze:

    > ROTFL aleś mnie przestraszył.
    > Rasowy trollek z Ciebie rośnie, swoją drogą trochę zaczynasz przypominać
    > "sławnego" Arnolda Buzdygana, ale jeszcze trochę potrenuj ;)

    Odpowiadasz na pytanie czy nie?

  • 58. Data: 2011-01-25 04:40:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-21 17:31, gri pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie żartuj, ze dyskusji nie słyszałeś
    > pierwsza z brzegu
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,510,104815228,1048152
    28,Pierwszenstwo_na_przejsciu_dla_pieszych_.html

    Pytam co robi na ulicy, nie na przejściu dla pieszych.

  • 59. Data: 2011-01-25 04:41:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-22 19:17, DoQ pisze:

    > Na paliwo mnie stać!!

    To po co popychać?

  • 60. Data: 2011-01-25 06:18:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > art. 24. u. 10. p 1 PoRD - przeczytaj i nie pierdol.

    10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z
    wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1
    i 7:

    1. na jezdni jednokierunkowej;
    2. na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na
    obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym
    przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

    ---

    A jeżeli poza obszarem zabudowanym są dwa pasy ruchu w tym samym
    kierunku? To wolno wyprzedzić z prawej strony, czy nie?