  • 41. Data: 2011-01-22 19:17:57
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-22 18:17, Filip KK pisze:

    > A nie zużywasz więcej paliwa, bo musisz popychać jadące auto przed Tobą
    > i wynik się reasumuje?

    Na paliwo mnie stać!!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 42. Data: 2011-01-22 20:04:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 12:12:22 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > To brutalna metoda, ale na niektórych cieniasów jeżdżących lewym pasem
    > 70-tką na ekspresówce innej nie ma.

    Nie ma? A czemu nie wyprzedzisz prawym pasem?

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2011-01-22 20:04:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 18:28:12 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Można według Ciebie. Bo według przepisów NIE!

    art. 24. u. 10. p 1 PoRD - przeczytaj i nie pierdol.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2011-01-22 20:05:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 18:33:20 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Np. w Anglii ....

    W Polsce również.

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2011-01-22 20:34:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-22 18:28:12 +0100, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > Można według Ciebie. Bo według przepisów NIE!

    A, to przeczytaj przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym
    Bo tam jak byk (!) jest napisane, że można.

    > Wiek Twojej kobiety.

    A! Rozumiem - jesteś zwykłym chamem wychowanym w rynsztoku.
    To kończy możliwość prowadzenia z tobą rozmów.

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2011-01-22 20:39:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-22 18:33:20 +0100, Grzegorz <b...@t...pl> said:

    > Hello Bydlę !:

    > Np. w Anglii ....

    I Polsce.

    > Tak, na ekspresówce, gdzie 120 wolno ...

    Co to jest ta siedemdziesiątka-tka?

    > Szczególnie gdy środkowym jadą TIRy jeden za drugim też 70-tkł,

    Co to jest siedemdziesiąt-tkł?

    > a na prawym autobusy miejskie .....

    OK, trójpasmowa, na prawym autobusy, na środkowym tiry (bo nie TIRy!),
    a na lewym ten gość z 50 metrami pustego przed sobą.

    Tak się zastanawiam - sugerować jazdę szybszym pasem, czy nie...

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2011-01-22 22:58:57
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-21 16:06, Filip KK pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,23681,page,3,title,Automat-Vol
    vo-do-jazdy-w-kolumnie,wid,13049049,wiadomosc.html

    > Gdzie teraz są Ci, którzy twierdzą że jest to niebezpieczne???
    >
    > Nie wiem jak Wy ale ja przy prędkości 100km/h trzymam się 30-50 cm od
    > zderzaka poprzedzającego auta i bez problemu zawsze zdążę wyhamować, a
    > jak trzymam się 3 metry od poprzedzającego auta, to zdążę jeszcze zjeść
    > kanapkę ;)

    W grze komputerowej?

  • 48. Data: 2011-01-22 23:10:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał

    > Nie mają, wręcz przeciwnie, mają zakaz.

    Ten zakaz przecież nie uchyla pierwszeństwa.
    I dobrze o tym wiesz - jak wyrżniesz w ruszający z przystanku (ze zmianą
    pasa) autobus, to jego kierowca będzie winien (mimo, że Ty też
    złamiesz obowiązek).

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2011-01-22 23:19:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ten zakaz przecież nie uchyla pierwszeństwa.

    Nie uchyla czegoś czego nigdy nie było.
    Skoro ma zakaz ruszyć dupsko, to nie ma sytuacji w której to pierwszeństwo
    by dostał.

    > I dobrze o tym wiesz - jak wyrżniesz w ruszający z przystanku (ze zmianą
    > pasa) autobus, to jego kierowca będzie winien (mimo, że Ty też
    > złamiesz obowiązek).

    Zero analogii.
    Między zakaz a "powinien" jest przepaść.
    Nie udawaj że tego nie rozumiesz.

  • 50. Data: 2011-01-23 09:36:35
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 21 Jan 2011 17:31:05 +0100, gri wrote:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie żartuj, ze dyskusji nie słyszałeś
    > pierwsza z brzegu
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,510,104815228,1048152
    28,Pierwszenstwo_na_przejsciu_dla_pieszych_.html

    Karmisz trolla.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Those who live by the sword get shot by those who don't.