    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Date: Mon, 19 Jun 2023 21:55:47 +0200

    W dniu 19.06.2023 o 21:44, J.F pisze:

    > Z podłogi wyparuje ...

    No to nie ma chuja - trzeba zkazać wjazdu samochodów do garaży w ogóle.
    Zresztą - docelowo motoryzacji indywidualnej ma nie być:P

    > Instalacji gazowych, OIDP.

    Racja.

    > No własnie ... aczkolwiek instalację gazową ma.

    Ale nie w myśl prawa budowlanego (a w zasadzie warunków technicznych
    jakim... i tak dalej). Ogólnie te ustawy dość dobrze oddają jakość
    naszego prawodawstwa - kibel jest wyrobem budowlanym, a gniazdko czy
    oprawa oświetleniowa nie;)

    > A pamietasz, jak sie WTC zawaliły?

    Na pewno nie od 50 litrów LPG;)

    > Albo ta Górczewska w Warszawie?
    >
    > Wiec raczej liczyc na to, ze strazacy szybko ugaszą.

    Dokładnie. No i jeszcze są strefy pożarowe - więc albo OIDP 1000 metrów
    kwadratowych - (czyli jakieś 50 samochodów) albo tryskacze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!