  • 31. Data: 2009-04-18 19:59:27
    Temat: Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Matt Rutkowski wrote:
    > kolejny odcinek sporu kretyni kontra kretyni ...

    ej, mam nadzieje ze nie do mnie pijesz ;-)
    Ja już wyluzowałem, kopać się z koniem nie zamierzam...

    Marcin

  • 32. Data: 2009-04-18 20:01:05
    Od: Lukasz <l...@d...pg.gda.pl>

    Dnia 18.04.2009 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:
    > Tak oczywiscie, polskie uczelnie nie maja nic lepszego do roboty,
    > tylko trzymac u siebie botnety. I maja tak glupich administratorow, ze
    > nie umieja znalezc. A anonimowa firma, z ktorej uslug korzysta TP,
    > jest nieomylna.

    A nie wystarczy, że "tylko" kontrolują te botnet-y z użyciem IRC-a ? W
    takim przypadku zombii z tpnet-u są chyba głuche ?

    --
    Lukasz

  • 33. Data: 2009-04-18 20:12:02
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 18 Apr 2009 19:41:15 +0200, Marcin Kuczera wrote:

    > To że Ty i kilku opów twierdzi ze tam niczego nie ma, to nie znaczy że
    > nie ma. To jest potężny biznes (botnety) i nikt nie będzie się
    > przyznawać do tego że coś takiego u siebie trzyma.

    Masz świadomość tego, że powyższa wypowiedź niebezpiecznie ociera się o Art.
    212 § 1 (być może także § 2, jeśli uznać Usenet za "środek masowego
    komunikowania") Kodeksu Karnego?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 34. Data: 2009-04-18 20:18:23
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości

    > A nie wystarczy, że "tylko" kontrolują te botnet-y z użyciem IRC-a ? W
    > takim przypadku zombii z tpnet-u są chyba głuche ?
    >
    > --
    > Lukasz

    Z sieci TPnet bez problemu połączysz się z serwerami IRC tzw. "open".
    Co z tego że wrzucili w blackholing polskie serwery jak śmiało możesz się
    połączyć z:
    ircnet.choopa.net albo ircnet.eversible.com
    Zoombie może żyć dalej jeśli jest inteligentne ;-)

  • 35. Data: 2009-04-18 20:34:38
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Łukasz Pierzchalski wrote:
> [...]
    > połączyć z:
    > ircnet.choopa.net albo ircnet.eversible.com
    > Zoombie może żyć dalej jeśli jest inteligentne ;-)

    właśnie - jeżeli jest inteligentne.
    Zawsze moga się pojawić nowe zombie korzystające z innych serwerów, no
    to wtedy te również trafią na czarną liste

    Marcin

  • 36. Data: 2009-04-18 20:36:54
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Masz świadomość tego, że powyższa wypowiedź niebezpiecznie ociera się o Art.
    > 212 § 1 (być może także § 2, jeśli uznać Usenet za "środek masowego
    > komunikowania") Kodeksu Karnego?

    nawet jeżeli - to co ?

    a przy okazji rozwiń myśl w jaki sposób się ociera i przytocz cały paragraf.

    Marcin

  • 37. Data: 2009-04-18 20:38:43
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Łukasz Pierzchalski napisał:

    > Z sieci TPnet bez problemu połączysz się z serwerami IRC tzw. "open".

    Niekoniecznie. Lubi byc "Too many connections (global)".

    pozdr.

  • 38. Data: 2009-04-18 22:04:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Masz świadomość tego, że powyższa wypowiedź niebezpiecznie ociera się o Art.
    > 212 § 1 (być może także § 2, jeśli uznać Usenet za "środek masowego
    > komunikowania") Kodeksu Karnego?

    Kogo to niby miałby pomówić? "Wszystkich innych"? ;-)

    To mi przypomniało czasy, gdy pewne wrocławskie "Biuro" groziło
    procesami o zniesłwienie połowie polskiego Usenetu :-)

    Znieważenie musi dotyczyć konkretnego bytu. Nie można znieważyć "połowy
    społeczeństwa" pisząc np., że "połowa polskiego społeczeństwa nie
    rozumie prognozy pogody", bo coś takiego po prostu nie istnieje.

    M.

  • 39. Data: 2009-04-18 22:58:11
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009 00:04:05 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Kogo to niby miałby pomówić? "Wszystkich innych"? ;-)

    Serwerami IRCnetu administrują konkretne osoby. Marcin oczywiście nie
    napisał wprost, że 1) te osoby kłamią w sprawie koordynowania botnetów za
    pomocą tych serwerów, oraz 2) mają w tym interes, tym niemniej z pierwszego
    z dwóch zacytowanych zdań można wyprowadzić 1, a z drugiego 2. Taka
    insynuacyjka drobna. "Ja wcale nie mówię, że administratorzy IRCnetu robią
    biznes na prowadzeniu botnetu, ale to, że się nie przyznają, nie znaczy, że
    nie robią."

  • 40. Data: 2009-04-18 23:59:47
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    > biznes na prowadzeniu botnetu, ale to, że się nie przyznają, nie znaczy, że

    napisałem raczej w tonie, ze to jest dobry interes i gdybym ja się tym
    zajmował to naturalne by było ze szedł bym w zaparte.

    Marcin