  • 1. Data: 2009-04-13 10:02:19
    Temat: Obowiazek logowania - nowe prawo UE
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Ostatnio czytalem cos ze w UE ma wejsc (weszlo) nowe prawo
    dotyczace logowania polaczen/emaili/etc dla ISP, Polska podobno
    w trybie pilnym ma sie do tego prawa dostosowac, czy wie ktos
    cos wiecej na ten temat, co dokladnie i w jakim zakresie trzeba
    bedzie logowac ?

  • 2. Data: 2009-04-13 11:59:06
    Temat: Re: Obowiazek logowania - nowe prawo UE
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > w trybie pilnym ma sie do tego prawa dostosowac, czy wie ktos
    > cos wiecej na ten temat, co dokladnie i w jakim zakresie trzeba

    to angole maja takie prawo od chyba 1 dnia

    Icek

  • 3. Data: 2009-04-13 18:23:30
    Od: Michał B. <m...@e...pl>

    > to angole maja takie prawo od chyba 1 dnia

    http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/ostatn
    ie-dni-wolnego-internetu,1289087

    Z tego wynika, że cała UE.

    Michał B.

  • 4. Data: 2009-04-13 18:37:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/ostatn
    ie-dni-wolnego-internetu,1289087

    > Z tego wynika, że cała UE.

    z tegop wynika, ze tylko brytyjski home ofiice zdecydowal sie na
    wprowadzenie przepisow na bazie tej dyrektywy. Nie jestem prawnikiem ale
    chyba do czasu jak cos sie nie pojawi w dzienniku ustaw i to po polsku to
    nas nie obowiazuje

    tak czy inaczej juz sa jazdy zwiazane z dostepem, do podobnych informacji a
    beda tylko wieksze. Do tego jak sie dolozy bande idiotow na policji i
    jeszcze wiekszzych idiotow w prokuraturach to mlyn sie zacznie na dobre.

    Icek