  • 11. Data: 2010-05-04 15:38:47
    Temat: Re: Pogrzeb Taty i prośba.
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:da617b5e-15de-4330-9092-ae86bed1ba86@q32g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Nie, jest rownie "dobry", dlatego tak samo widze twoja wypowiedz w obu
    > tych watkach. Tutaj z racji braku zadymy bardziej sie rzuciles w oczy.
    > Widze, ze tytuly czytasz, ale w sytuacji to postawic sie nie
    > potrafisz.
    > Skoro rodzice ci nie wpoili odrobiny wyczucia sytuacji, to net cie
    > tego nie nauczy. Ja w kazdym razie nie zamierzam tracic na to czasu.
    > Moze kiedys po prostu to zrozumiesz.
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Nie będę taki i wytłumaczę Ci: zasada jest prosta - jak ktoś zachowuje się
    jak chuj, to niech się spodziewa podobnego zachowania po innych... Teraz
    zrozumiałeś chłopczyku uczący mnie dobrych manier:-) ???

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2010-05-04 18:05:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Grzybol pisze:

    > Widzisz chłopczyku, to Ty niestety nie zrozumiałeś dygresji. Magic
    > zrozumiał...

    Nie wypowiadaj się za mnie - to raz.
    Wyłazisz mi z wora przez ciągłe zmiany adresu - to dwa.
    Za obecny adres masz w zęby (jeśli ośmielisz się w końcu pojawić na
    którymś z naszych spotkań) - to trzy.

    A teraz spierdalaj.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2010-05-04 19:20:42
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > A kim jestes?

    Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
    podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,
    uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w
    społeczeństwie.
    Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie
    potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
    Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje
    częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie
    gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy
    dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być
    jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości
    nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i
    psychospołeczne.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 14. Data: 2010-05-04 19:22:56
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > A kim jestes?
    >
    > --
    > Artu / Kef

    Przepraszam, że w tym wątku, ale może naprawdę w końcu przestaniecie go
    karmić?

  • 15. Data: 2010-05-04 19:32:10
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyłazisz mi z wora przez ciągłe zmiany adresu - to dwa.
    > Za obecny adres masz w zęby (jeśli ośmielisz się w końcu pojawić na

    :-)

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2010-05-04 19:44:03
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wypowiadaj się za mnie - to raz.

    Nie wypowiadam się za nikogo - to raz.

    > Wyłazisz mi z wora przez ciągłe zmiany adresu - to dwa.

    Masz chujowy wór?

    > Za obecny adres masz w zęby (jeśli ośmielisz się w końcu pojawić na
    > którymś z naszych spotkań) - to trzy.

    Hehe, co bardziej boli - skurwysyństwo własne czy cudze?

    > A teraz spierdalaj.

    Sam spierdalaj - to trzy:-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2010-05-04 20:02:24
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Kwi, 13:12, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata.
    Z przykroscia przyjalem to do wiadomosci. Moje kondolencje.

> [...]
    > Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co
    > na pogrzebie Griszy. Jeśli możecie, serdecznie zapraszam na motocyklach,
    > bo chciałbym byście eskortowali urnę w drodze z domu na cmentarz. Wg
    > prognozy na accuweather ma nie padać, zrobimy specjalny stelaż na urnę i
    > zawiozę Tatę ostatni raz Mustangiem, mam nadzieję w Waszej asyście.
    > Odległość jest niewielka, w 15 min powinniśmy się wyrobić, więc
    > zapraszam ok 13 na ul. Nad Potokiem 7, skąd ok 13.30 ruszymy. Tacie
    > będzie bardzo miło, o mnie i całej naszej rodzinie nie wspominając.
    bede z Wami duchem. Cialem niestety bede w pracy.

    pzdr,dr
    14/525