  • 31. Data: 2012-07-23 21:42:25
    Temat: Re: Pogromca
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 22 Jul 2012 12:49:30 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:

    >Dane producenta są raczej mało wiarygodne..

    Pewnie tak ale na dzień dzisiejszy niestety nie mam jak tego
    sprawdzić:)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2012-07-23 22:32:39
    Od: W <w...@w...pl>

    dizel wystukał, co następuje:

    > Pewnie tak ale na dzień dzisiejszy niestety nie mam jak tego
    > sprawdzić:)

    I jeszcze jeden 'pogromca'

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=25819 ;)

  • 33. Data: 2012-07-24 17:05:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-23 22:32, W pisze:
    > dizel wystukał, co następuje:

    > I jeszcze jeden 'pogromca'
    >
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=25819 ;)

    E tam, moim zdaniem kupowanie tableta z monitorem 10" mija się z
    jakimkolwiek celem. Za mały na domowy użytek, za duży na miano mobilnego.

  • 34. Data: 2012-07-24 17:05:54
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-23 21:42, dizel pisze:

    > Pewnie tak ale na dzień dzisiejszy niestety nie mam jak tego
    > sprawdzić:)
    >
    > Pozdrawiam

    Jedno jest pewne - Motorola robi kiepskie baterie. Pojemność nie musi
    nadrobić braków w jakości.

  • 35. Data: 2012-07-25 09:47:11
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

    > E tam, moim zdaniem kupowanie tableta z monitorem 10" mija się z
    > jakimkolwiek celem. Za mały na domowy użytek, za duży na miano mobilnego.

    Dla mnie akurat mniejsze tablety są mocno bez sensu. Mobilnie nexus w
    zupełności mi wystarcza, a jak chcę coś większego to nie koniecznie
    potrzebuję ultra mobilności (i.e. wrzucenie urządzenia do plecaka =
    mobilność)

  • 36. Data: 2012-07-25 10:31:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 17:05:39 +0200, Trybun napisał(a):

    > E tam, moim zdaniem kupowanie tableta z monitorem 10" mija się z
    > jakimkolwiek celem. Za mały na domowy użytek, za duży na miano mobilnego.

    Jest albo o połowę lżejszy albo o połowę tańszy od stosownego laptopa.
    I działa na baterii 10 godzin, co po raz kolejny zmniejsza wagę zabieranego
    ze sobą badziewia - tym razem o ładowarkę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 37. Data: 2012-07-25 10:34:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

> [...]
    >I działa na baterii 10 godzin, co po raz kolejny zmniejsza wagę
    >zabieranego
    >ze sobą badziewia - tym razem o ładowarkę.

    Tym niemniej kolega ma sporo racji - za duzy zeby to nosic, za maly
    zeby to uzywac :-)

    Moze gdzies w komercji - inwentaryzacja towarow na magazynie,
    sprawdzanie dostaw itp ..

    J.

  • 38. Data: 2012-07-25 10:57:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 10:34:54 +0200, J.F napisał(a):

    > Tym niemniej kolega ma sporo racji - za duzy zeby to nosic, za maly
    > zeby to uzywac :-)

    Jak dla mnie za mały jest 7"
    Zwłaszcza, jak komputer z którym się łączysz po RDP pracuje na cokolwiek
    więcej niż 1024x768

    > Moze gdzies w komercji - inwentaryzacja towarow na magazynie,
    > sprawdzanie dostaw itp ..

    do tego są specjalne sprzęty. Najczęściej na Windows Mobile albo Windows CE
    Odporne na wstrząsy, wilgoć i temperaturę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 39. Data: 2012-07-25 12:02:36
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F wystukał, co następuje:

    > Tym niemniej kolega ma sporo racji - za duzy zeby to nosic, za maly
    > zeby to uzywac :-)

    neh... idealna sprawa, żeby względnie wygodnie obejrzeć film (na przykład w
    łóżku, busie, etc), pooglądać nie-mobilne strony bez wkurzania się, etc... i
    jest bardziej mobilne niż laptop (no ale mam 17" które robi w sumie za
    stacjonarny podłączony do kupki elektrozłomu ;) )

  • 40. Data: 2012-07-27 11:01:26
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-25 09:47, W pisze:
> [...]
    > zupełności mi wystarcza, a jak chcę coś większego to nie koniecznie
    > potrzebuję ultra mobilności (i.e. wrzucenie urządzenia do plecaka =

    Wręcz przeciwnie (jak dla mnie) - tablet 7" leży mi lepiej niż 4"
    telefon. Nie muszę go wrzucać do plecaka, po wykorzystaniu go jako
    nawigacji biorę do ręki i mogę zwiedzać za jego pomocą miasto,
    pstrykając fotki, rozmawiając i i jednocześnie mając zlokalizowane auto.
    . Być może dla Ciebie to bez znaczenia, ale ogólnie dla wielu znaczenie
    ma cena. na Nexusa sporo ludzi nie może sobie pozwolić.