    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pogromca
    Date: Fri, 27 Jul 2012 11:01:26 +0200

    W dniu 2012-07-25 09:47, W pisze:
    > Trybun wystukał, co następuje:

    > Dla mnie akurat mniejsze tablety są mocno bez sensu. Mobilnie nexus w
    > zupełności mi wystarcza, a jak chcę coś większego to nie koniecznie
    > potrzebuję ultra mobilności (i.e. wrzucenie urządzenia do plecaka =
    > mobilność)

    Wręcz przeciwnie (jak dla mnie) - tablet 7" leży mi lepiej niż 4"
    telefon. Nie muszę go wrzucać do plecaka, po wykorzystaniu go jako
    nawigacji biorę do ręki i mogę zwiedzać za jego pomocą miasto,
    pstrykając fotki, rozmawiając i i jednocześnie mając zlokalizowane auto.
    . Być może dla Ciebie to bez znaczenia, ale ogólnie dla wielu znaczenie
    ma cena. na Nexusa sporo ludzi nie może sobie pozwolić.