  • 1. Data: 2012-07-17 19:14:01
    Temat: Jaki telefon w stylu DECT z ładowarką w podstawce? (następca Sagem myH10)
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Witam.

    Coś się złego dzieje z Sagem myH10. zanika dźwięk i rozłącza się.

    Szukam więc coś, co go zastąpi.
    Wielkość liter na wyświetlaczu nie ma znaczenia, za to ładowanie przez
    wsadzanie maciupkiej czy jakiejkolwiek wtyczki w dziureczkę nie wchodzi w
    ogóle w grę. Można założyć że operacja ta jest niemożliwa do wykonania.
    W grę wchodzą jedynie aparaty które mogę położyć na dłoni aby palcem drugiej
    dłoni wybrać numer - obowiązkowo łatwe do wybrania skróty klawiaturowe jak
    ma ten Sagem. Po rozmowie odstawiam do podstawki ładowarki gdzie ma tam
    lekko wejść telefon.

    Oglądam w internecie serię Emporia i mam mieszane uczucie. Nie mogę znaleźć
    instrukcji czy to cudo ma w ogóle tak zaawansowane funkcje jak szybkie
    wybieranie pod cyframi. Jest na aledrogo jakaś emporia Essence z podstawką
    montażową - cokolwiek to znaczy, ale na stronie emporii nie ma instrukcji
    ani tego modelu.Wstydzą się?

    Kupiłbym nowego Sagema, ale nie ma.
    Znalazłem też Panasonica KX-TU301 ale jest mniejszy, nie wiem czy nie za
    mały i jak z obsługą. No i problem jest...

    Może ktoś doradzi jakiś model?

    --
    Irokez