  • 1. Data: 2012-07-18 13:11:06
    Temat: Pogromca
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperiu
    s-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomos
    c.html

  • 2. Data: 2012-07-18 14:22:35
    Temat: Re: Pogromca
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    > Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?

    he, he :)
    "jednak producent nie podaje nawet przybliżonego czasu pracy urządzenia.
    "
    boi sie ?
    " 480x800 pikseli" nie za mocno jak na 5 cali. Reszta wydaje sie OK, ja
    bym to kupil do testow :)

  • 3. Data: 2012-07-18 14:42:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    >Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?
    >http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperi
    us-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomo
    sc.html

    Samsung ma i wieksze telefony w ofercie i sie sprzedaja, wiec nie -
    nie dyskwalifikuje.

    J.

  • 4. Data: 2012-07-18 15:42:46
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 14:42, J.F pisze:
> [...]
    c.html

    > Samsung ma i wieksze telefony w ofercie i sie sprzedaja, wiec nie -

    Miałem na myśli zdanie grupowiczów w tej kwestii. Ponieważ niedawno była
    tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i większość była
    zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

  • 5. Data: 2012-07-18 15:43:22
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 14:22, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > "
    > boi sie ?
    > " 480x800 pikseli" nie za mocno jak na 5 cali. Reszta wydaje sie OK, ja

    To właśnie trochę dziwne, jeszcze nie słyszałem o tak dużej pojemności
    baterii w smartfonie, a tu ani słowa o zaletach tej pojemności.
    Bez przesady - mam taką rozdzielczość na 7dmiu calach i nie czuję
    zbytniego dyskomfortu z tego tytułu.
    I ja się chyba skuszę, choć do niedawna miałem postanowienie że na
    telefon to najwyżej pięć stówek. Dla polskiej firmy chyba złamię to
    postanowienie.

  • 6. Data: 2012-07-18 16:28:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun r...@y...com ...

    > Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperiu
    s-MT7003-dual-SIM-i
    > -Android-40,wid,14767450,wiadomosc.html

    ma wszystko.
    A czy ma cośtakiego, że jak mam wpisane do ksiązki
    Jan Kowalski a na klawiaturze wybiorę cyfry odpowiedzialne za litery K O W
    A L to znajdzie mi Jana czy nie?

    Bo mam wrażenie, że dodaje sięmilion pierdół ale przy okazji psuje tak
    oczywiste wynalazki. W moim S Galaxy S Plus tego nie ma...

  • 7. Data: 2012-07-18 16:36:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >była tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i
    >większość była zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

    Ekran jak ekran - telefon ma 147x80mm (6.6" przekatnej, gdyby nie
    zaokraglenia).
    A to tak ... porfelik na dokumenty mam 130x90 i wiekszy w kieszeni
    spodni by zawadzal.
    W koszuli kieszen ma glebokosc 120mm, i z tymi 27mm wystajacymi ...
    no, jeszcze daje sie zyc.

    Ale to juz w zasadzie za duzy telefon.
    No i teraz co - stwierdzamy ze da sie 10mm obciac bez zmiany ekranu,
    czy przyznajemy ze 4" to w sam raz ?

    Czy mowimy sobie ze wieksze jest lepsze ? :-)
    Czy kupujemy dumbfona i 10" tableta ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-07-18 16:46:58
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 18.07.2012 16:28, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Bo mam wrażenie, że dodaje sięmilion pierdół ale przy okazji psuje tak
    > oczywiste wynalazki. W moim S Galaxy S Plus tego nie ma...
    Trafiłeś w sedno. HTC desire Z- ma, ale taki ARc z firmy Sory ericsson
    tej funkcjonalności niema. Trzeba doinstalować Dialera. Tyle że dialer
    jest jakimś tam programem i niby dlaczego miałby kasować powiadomienia o
    nieodebranych połączeniach? Z całego marketu jest jeden dialer wraz z
    pluginem, który potrafi K-O-W... alskiego wybrać i radzi sobe dobrze z
    nieodebranymi.....

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-07-18 18:37:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 18 Jul 2012 15:43:22 +0200, Trybun <r...@y...com> wrote:

    >To właśnie trochę dziwne, jeszcze nie słyszałem o tak dużej pojemności
    >baterii w smartfonie,

    To coś słabo bo jest coś takiego jak motorola razr maxx z bateryjka
    3300 i nie jest to dual sim, co prawda jakoś ciężko ją dostać na dzień
    dzisiejszy w sklepach ale to inna kwestia

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-07-18 18:45:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@n...gazeta.pl ...

> [...]
    > nieodebranych połączeniach? Z całego marketu jest jeden dialer wraz z
    > pluginem, który potrafi K-O-W... alskiego wybrać i radzi sobe dobrze z

    dzisiaj zainstalowałem exDialer - wyszukuje pięknie ale jak sobie radzi z
    nieodebranymi - jeszcze nie wiem.

    Jakiego objawu oczekiwać?