  • 11. Data: 2012-07-18 21:08:17
    Temat: Re: Pogromca
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 Jul 2012 16:46:58 +0200, ToMasz wrote:
    > Trafiłeś w sedno. HTC desire Z- ma, ale taki ARc z firmy Sory ericsson
    > tej funkcjonalności niema. Trzeba doinstalować Dialera. Tyle że dialer
    > jest jakimś tam programem i niby dlaczego miałby kasować powiadomienia o
    > nieodebranych połączeniach? Z całego marketu jest jeden dialer wraz z
    > pluginem, który potrafi K-O-W... alskiego wybrać i radzi sobe dobrze z
    > nieodebranymi.....

    Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-07-19 01:41:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Ktory? Huaweia bym unomalnił :-)

    ja zainstalowałem exdialer

  • 13. Data: 2012-07-19 08:13:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 Jul 2012 23:41:01 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > ja zainstalowałem exdialer

    Merci. :-)

  • 14. Data: 2012-07-19 11:04:24
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 18 Lip, 15:42, Trybun <r...@y...com> wrote:
    > Miałem na myśli zdanie grupowiczów w tej kwestii. Ponieważ niedawno była
    > tu dyskusja o zaletach i wadach wielkości ekranów. No i większość była
    > zdania że 4" to absolutne maksimum dla telefonu.

    tam chodziło nie tyle o wielkość ekranu lecz wielkość urządzenia, ten
    model to już taki mini-tablet, lecz za mały na tablet a za duży na
    telefon...

    Producenci w pewnym momencie zmuszeni zostaną do wykonania quantum-
    leap i zaproponowania czegoś na wzór wyświetlacza holograficznego
    generowanego w powietrzu przez minilasery - wiem, że to na razie sf
    (ekonomicznie) choć technicznie wykonalne...

    Jednak obecnie już niewiele się da zrobić dopóki obudowa jest związana
    jednobryłowo z wyświetlaczem, użytkowink chce mieć jak największy
    wyświetlacz lecz jak najmniejsze urządzenie, pogodzić się tego nie
    da!
    Owszem Google wypuścił swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
    Producenci nadal dążą do powiększania powierzchni i zmniejszania
    grubości, może zrobią np. telefon ZWIJANY? ;)

  • 15. Data: 2012-07-19 11:21:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >generowanego w powietrzu przez minilasery - wiem, że to na razie sf
    >(ekonomicznie) choć technicznie wykonalne...

    Nie zmuszeni, tylko jak sie znajdzie odpowiednia technologia, to
    wprowadza w zycie.
    Na razie widac ze zapotrzebowanie jest. I technologie powoli tez sa.

    Az kiedys wynajda implant do mozgu i bedziesz mial video po BT :-)

    >Owszem Google wypuścił swoje magiczne okulary, ale to niepraktyczne.
    >Producenci nadal dążą do powiększania powierzchni i zmniejszania
    >grubości, może zrobią np. telefon ZWIJANY? ;)

    http://www.fastcompany.com/1652689/oled-sony-rolling
    -flexible-display-screen-technology-color
    http://www.tomshardware.com/news/flexible-display-ol
    ed-ereader-netbook,9944.html

    Niestety, to ciagle ma pare wad:
    -zwijany a nie skladany - co z tego ze zwiniesz w olowek, 20cm olowek
    tez jest nieporeczny,
    -gnie sie, zwija, trzeba do tekturki przyklejac :-)
    -a jak to jedna reka w autobusie obsluzyc ?
    -a jak zamocowac w samochodzie ?

    Bezposredni interfejs do mozgu, to jest przyszlosc :-)

    I nie ma sie co smiac, bo zdaje sie ze od lat uzywany do transmisji
    fonii.

    J.

  • 16. Data: 2012-07-19 11:43:39
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    -flexible-display...http://www.tomshardware.com/news
> [...]
    >
    > Bezposredni interfejs do mozgu, to jest przyszlosc :-)
    >
    > I nie ma sie co smiac, bo zdaje sie ze od lat uzywany do transmisji

    Takie coś tylko jacyś FRUSTRACI życiowi zaakceptują, ludzie chcą
    PRYWATNOŚCI a Ty im polecasz żeby sobie coś wszczepiali?

    Hologram natomiast to coś fajnego, widziałeś może ostatnio taką fajną
    komedię (made in usa) o tym jak paczka studentów politechniki
    skonstruowała coś takiego i potem najwięcej mieli problemów nie
    techniczych lecz z CWANIAKAMI z WallStreet co przywłaszczyli sobie ich
    wynalazek (i zaczęli promowac jako własny)?

    (Tak sobie myślę, że cała nadzieja w Chińczykach, tylko jeszcze oni są
    zdolni do konkretnej uczciwej pracy naukowo-technicznej?)

    Tak więc w tej komedii scena z prezentacją przed Radą Nadzorczą: kładą
    każdemu przy stole małe niepozorne pudełeczka, wszyscy robią
    niezachwycone miny... i wtedy prezenter włącza je, i OCH i ACH ponad
    pudełeczkami ZAKWITAJĄ piękne KOLOROWE TRÓJWYMIAROWE obiekty (ikonki
    etc.), prezenter mówi "proszę, śmiało, dotknijcie ich!" i pod dotykiem
    uruchamiają się aplikacje powiązane z ikonkami, tez 3-wymiarowe!
    i to NAPRAWDĘ 3-wymiarowe: nie takie oszukańcze ZAKLINANIE
    marketingowe "3D" na płaskiej powierzchni, lecz
    W PRZESTRZENI!

    Hologramy oczywiście dzisiaj technicznie są możliwe do uzyskania,
    także całe ciągłe w czasie projekcje. Problem może z minaturyzacją,
    lecz gdyby producenci inwestowali $$$ w ROZWÓJ technologii zamiast w
    idiotów z marketingu to rezultat pojawiłby się za pół roku!

  • 17. Data: 2012-07-19 12:01:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Takie coś tylko jacyś FRUSTRACI życiowi zaakceptują, ludzie chcą
    >PRYWATNOŚCI a Ty im polecasz żeby sobie coś wszczepiali?

    "Jak pan chce pracowac w biurze, to musi pan miec wszczepiony" :-)

> [...]
    >dotykiem
    >uruchamiają się aplikacje powiązane z ikonkami, tez 3-wymiarowe!

    Problem w tym ze to tak nie dziala. Hologram czy nie - jak sie gdzies
    patrzysz, to na linii laczacej oko z obiektem musi byc cos co
    wyswietla.
    Moze byc dalej, ale wtedy musi byc duze, moze byc blizej, ale wtedy
    wychodza z tego okulary. Byly pomysly ktore tworzyly "kurtyne" z
    kropelek wody.

    A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ?
    No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

    J.

  • 18. Data: 2012-07-19 12:12:01
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 19 Lip, 12:01, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A koniec bedzie ten sam - jak to obslugiwac jedna reka w autobusie ?
    > No chociaz - jakby sie dalo na czole nakleic :-P

    Tylko zauważ jakie fajne (dla R&D) pole do popisu! :)
    Już mi niedobrze od kolejnych propozycji tych samych w gruncie rzeczy
    klocków...

  • 19. Data: 2012-07-19 12:59:07
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 18.07.2012 18:45, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@n...gazeta.pl ...

    > dzisiaj zainstalowałem exDialer - wyszukuje pięknie ale jak sobie radzi z
    > nieodebranymi - jeszcze nie wiem.
    >
    > Jakiego objawu oczekiwać?
    zadzwoń do siebie z innego telefonu i nie odbieraj. na ekranie i belce
    pozostanie czerwona strzałka? oddzwoń _korzystając z exDialera_.
    strzałka znika? Bo na Arcu - domyślnie pozostaje.
    ToMasz

  • 20. Data: 2012-07-19 13:32:46
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 18.07.2012 13:11, Trybun wrote:
    > Samsungów i HTC czy jednak ten duży ekran go dyskwalifikuje?
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Smartfon-Imperiu
    s-MT7003-dual-SIM-i-Android-40,wid,14767450,wiadomos
    c.html

    to tani chińczyk
    http://forum.android.com.pl/f12/media-droid-imperius
    -193145