  • Data: 2020-04-12 18:41:31
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2020 o 18:20, RadoslawF pisze:

    > Ale jak w firmie wywalają tę co była pierwsza a na jej miejsce
    > zostawiają taką która nie była to pretensje miałeś straszne.
    > To może jednak pierwszeństwo powinno mieć znaczenie?

    Zastanawia mnie jakim tokiem myślenia powiązałeś ochronę kobiet
    korzystających z uprawnień związanych z rodzicielstwem z pierdzeniem z
    rury wydechowej. Musiałem chwilę pomyśleć o czym ty właściwie piszesz.

    W kwestii formalnej - na jej miejsce nie zostawiają innej, a zatrudniają
    nową. Co o tyle się nie trzyma kupy, że jej stanowisko pracy uległo
    likwidacji. Ale to jak wyżej napisałem temat na inną dyskusję.

    --
    Shrek