  • Data: 2020-04-13 11:52:00
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 11:36, RadoslawF pisze:

    > A co to ma wspólnego z tematem dyskusji?

    Nie mam pojęcia - ty połączyłeś w swoich odmentach umysłu dwa
    niepowiązane ze sobą w żaden sposób fakty.

    > Twój nie bładzi. Jego po prostu nie widać.
    > Widać tylko mentalność Kalego, Kalemu zwolnić żonę, źle, sąsiadowi
    > Kalego zlikwidować tor, dobrze.

    Różnica jest taka, że jedno jest sprzeczne z prawem, a drugie jak
    najbardziej tak. Co dziwnego widzisz w tym, że właściciel terenu nie
    chce przedłużyć umowy dzierżawy jak dojedzie do wniosku, że nie ma na to
    ochoty? Normalna sprawa. Natomiast zwalnianie matek na urlopach
    macierzyńskich jest zabronione przez prawo zarówno krajowe jak i
    europejskie. Co więcej zwalnianie bez uzasadnienia (albo z
    nieprawdziwym) osoby zatrudnionej na podstawie umowy o prace
    (jakiejkolwiek) też jest zabronione. Więc nie wiem co próbujesz w swojej
    główce porównać. Zresztą właśnie zauważyłem, że mi kf przecieka. I już
    wzywam hydraulika;)

    --
    Shrek