  • Data: 2020-04-13 11:46:21
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 11:32, WS pisze:

    > Plan zagospodarowania tworzy gmina ;)

    To znajdź taki, który w tym planie jest. Mam podejrzenia co do jednego
    że mógłby być, gdyby tylko tam taki plan istniał.

    > Jesli teren nie jest przeznaczony pod budownictwo mieszkaniowe, to trudno po
    wybudowaniu chalupy narzekac, ze sie kiepsko mieszka

    Jeśli nie ma planu zagospodarowania, to się na niego nie powołuj i nie
    rób kurwy z logiki.

    > Chociaz tory w PL mozna na palcach policzyc, to przeciez nie bede szukal numerow
    dzialek i wpisow w ksiegach wieczystych ;)

    No więc skoro nie znasz, to twój argument jest inwalidą.

    > BTW u nas nawet odwrotnie sie da :( Teren pod budowe, a miasto wydzierzawia na 30
    lat teren pod tor...
    > https://krakow.naszemiasto.pl/krakow-tor-niezgody-wl
    asciciele-domow-kontra-kosciuszko/ar/c4-4112658

    No widzisz...

    --
    Shrek