  • 51. Data: 2009-01-23 08:33:49
    Temat: Re: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "d'plus" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:glbr6e$2a5$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > mam nieodpartą chęć powiedzieć, żeby spierd*lali z tymi swoimi podwyżkami.
    > no ale nie będę przeklinać.

    Będziesz mógł to wyrazić swoją postawą konsumencką.

  • 52. Data: 2009-01-23 08:38:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > w POlsce
    > POlska
    > POlske

    Może już czas na nową klawiaturę?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 53. Data: 2009-01-23 08:39:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Jeśli wierzyć emailowi od e-oko to Canon i Nikon podnoszą ceny o 30%,
    > Canon od dzisiaj, a Nikon od 1 lutego.

    Straszne, straszne - następny powód, żeby nie dało się robić zdjęć...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 54. Data: 2009-01-23 08:41:55
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Straszne, straszne - następny powód, żeby nie dało się robić zdjęć...

    No strach będzie wyjść z aparatem, wszystkie dresy będą teraz ganiać
    tych z Canonami i Nikonami, lepszy interes niż krojenie komór.

    wer

  • 55. Data: 2009-01-23 09:22:32
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Korban napisal:
    > Fakt, dzięki wejściu do UE spadło bezrobocie, ale to na skutek
    > zwiększonej emigracji zarobkowej, a nie działań rządu (niestety).

    Ech, zawsze tak bylo. Za rozbiorow tez vide 'Pan Balcer w Brazylii'.

    > Teraz gdy nastąpił kryzys i praca w Irlandii czy UK stała się mniej
    > opłacalna, ludzie wracają do Polski, czyli znowu wzrosła liczba
    > poszukujących pracy.

    A tu juz powinno sie stanowczo dawac szlaban: pracowales w UK, tam
    placiles skladki i podatki? To tam szukaj zasilku i pomocy.

    > Jak widać wejście do UE niczego nie rozwiązało.

    Nie rozwiazalo, ale skad wiesz, jakie mielibysmy obecnie problemy,
    gdybysmy NIE WESZLI do UE.

    > Jeżeli państwo samo nie zadba o swoje interesy to UE nam w niczym nie
    > pomoże,

    Ale zawsze tak bylo, jest i bedzie.
    'Pomoz sobie nieboze, a Bush ci dopomoze'.
    To haslo z poczatku lat dziewiecdziesiatych i odnosi sie do starszego Busha.
    Wejscie do UE dalo wieksze mozliwosci, dla niektorych,a sami sobie
    strzelilismy gola walczac do upadlego o interesy marginalnych dochodowo
    rolnikow, a olewajac totalnie interesy przemyslu i mieszkancow miast.
    Wszedzie te dlugie lapy Pawlaka i jego koterii...

    > raczej będzie lobbować na rzecz przedsiębiorstw ze "starej
    > Unii" ze szkodą dla nas (i tak się dzieje).

    Tu nie bylbym takim pesymista. Jakim Buzek byl marionetkowym premierem
    na sznurkach Krzaklewskiego, nagle okazal sie niezlym graczem w PE
    i dzieki temu udalo sie zablokowac lobbowana przez Amerykanow
    patologie patentowa.

    A niestety wiekszosc zarzutow kierowanych przeciw UE, powinna byc
    kierowana przeciw Warszawie, bo tam sie rodza te patologie, ktore
    nastepnie dla niepoznaki sa wymalowywane w barwy Brukseli.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2009-01-23 19:58:22
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    kurs euro został tam zamrożony pół roku temu, gdyby nie to wszystko byłoby teraz
    droższe
    wyobraź sobie, że u nas wprowadzono euro po kursie z lipca (3,25) - wszystko
    kupowane w euro byłoby tańsze niż teraz !!

  • 57. Data: 2009-01-23 19:59:10
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    dokładnie

  • 58. Data: 2009-01-30 00:48:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kryhu:

    > Hej
    >
    > Jeśli wierzyć emailowi od e-oko to Canon i Nikon podnoszą ceny o 30%,
    > Canon od dzisiaj, a Nikon od 1 lutego.

    Zaczęło się. 35/2 w ceneo ma zindeksowaną cenę 1050, a prawie wszystkie
    sklepy sprzedają go w tym momencie o 200 zł drożej. Na szczęście foto-net ma
    go jeszcze w starej cenie - zamówiłem, ciekawe czy wyślą za tyle.

  • 59. Data: 2009-01-30 07:41:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wszystkie sklepy sprzedają go w tym momencie o 200 zł drożej. Na
    > szczęście foto-net ma go jeszcze w starej cenie - zamówiłem, ciekawe

    Zamow dwa na zapas. Napewno na jesien beda po 3000zl ;)

  • 60. Data: 2009-01-30 16:16:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Zamow dwa na zapas. Napewno na jesien beda po 3000zl ;)

    No i nie mieli już w foto-necie, a nowy egzemplarz miałby być już w nowej cenie.
    Na szczęście znalazłem sklep który sprzedał mi za 1070 :>