  • Data: 2016-12-02 14:08:40
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-11-2016 o 17:51, J.F. pisze:

    >5 zł za ile sekund, których potrzeba na kliknięcie "Potwierdź" przez
    >operatora systemu internetowego?

    Kupowales kiedys u agenta ? ile trwalo wypelnianie papierow.
    A niektorzy jeszcze lubia, jak agent do nich przychodzi.

    Z internetem masz oczywiscie racje, 5zl za niepotrzebne potwierdzenie
    to az za duzo, no ale pewne koszta tez sa - komputery, programy ...
    Co tez zreszta pokazuje kierunek rozwoju ... ktory firmy skwapliwie
    realizuja.

    >Jakoś duperele za 2 zł da się w ten sam sposób sprzedać na allegro -
    >jaki może być na nich zarobek, 50 groszy?
    >A robota taka sama.

    Plus 10 zl za wysylke.
    Robota moze i taka sama, ale koszta inne, jak ktos to pokatnie w domu
    robi.

    >Bo świat na głowie stoi - dla mnie jest dokłądnie odwrotnie.
    >Sprzedaż i marketing to bezsensowny dodatek do prawdziwej wartości.

    Ja cie rozumiem, ale Ty zrozum tez swiat - produkcja bez sprzedazy
    bankrutuje :-)

    P.S. Rozmawiam w jakies firmie: my bierzemy zlecenie, a potem
    realizujemy sami, albo zlecamy kooperantowi.
    Ale kalkulowac musimy, bo kooperant musi dac nam cene nizsza niz po
    naszych kosztach.
    - to po co w ogole zatrudniacie ludzi ?

    >Płacić wszystkim uczciwie to nie byłoby powodów się sądzić.

    Ale podwyzki i tak by byly :-)

    Poza tym ... ile to jest uczciwie ? W wielu przypadkach trudne do
    okreslenia.

    J.