  • Data: 2016-12-05 19:32:44
    Temat: :))))))))) AXA rządzi:P
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 691pln to samo pzu mi wyslalo jako propozycje kontynuacji.
    > rankomat to rankomat.pl - agreguje oferty roznych towarzystw
    > axa akurat dla tego samochodu w rankomacie nie wyskakiwala wiec
    > pofatygowalem sie sam na ich stronę i tam wyszło mi 498pln.
    >
    > odezwal sie do mnie agent i zaproponowal 691 samo oc albo 655 jesli
    > wezmę OC i NNW :)
    > coś czuję, że się pożegnam na rok z pzu.

    Jak napisałem tak zrobiłem, Na AXA wyszło mi finalnie 439PLN tak więc
    zapłacę mniej niż rok temu (a rok temu zapłaciłęm pzu bodaj 550pln).
    No cóż - PZU straciło klienta:) zostało mi tam tylko skuter i
    przyczepka:) Co ciekawe, nie zawracałbym sobie dupy, gdyby podnieśli
    powiedzmy na 600pln. A tak weszli mi na ambicje:)