  • 151. Data: 2012-07-17 18:07:18
    Temat: Re: Podwy ka mandat w drogowych.
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-16 13:16, Robert_J pisze:

    > Urzędnicy troszczą się o wpływy do kasy, a nie o nasze bezpieczeństwo
    > ;-). W końcu z czegoś muszą mieć te swoje pensje...

    Co roku w okolicach ruchu świątecznego wyżalam się tutaj na temat
    pewnego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. Ostatnio nawet
    zainstalowano kamery (miałem nadzieję żeby opiekować się tym ruchem).
    Nic to. Światła ustawione na stałe a natężenie ruchu zmienne w ciągu
    doby nie wspominając o wyjazdach świątecznych. Skutek Wielokilometrowy
    korek ale tylko w jednym kierunku.

    Dzisiaj policja w ramach "pomocy" zamiast stanąć na skrzyżowaniu i
    pokierować ruchem stosownie do warunków (przebudowa) to kasowała masowo
    samochody które widząc położony asfalt na drodze bocznej (położony na
    wyjściowo wraz z pomalowanymi pasami) skracali sobie drogę. Ale żniwa :-)
    Tak POlicja dba o bezpieczeństwo!!!
    W sumie to im się dziwię. Jak norma mandatów nie wyrobiona to bura od
    przełożonych. Tak, trzeba głośno o tym mówić. Takie są zalecenia.
    bezpieczeństwo, bezpieczeństwo i jeszcze raz KASA!!!

  • 152. Data: 2012-07-17 18:46:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ilu pieszych/rowerzystów/etc ma się na raz poruszać, żeby mogli się
    > beziecznie poruszać?

    O 4 rano będzie ich tam - zgaduję - 0 (słownie zero). A o tej porze tam
    stoją i mierzą prędkość. Ja mam mniej więcej "stałe" trasy, tam bywam
    między 3:30, a 4:15 (jeśli już tamtędy jadę).

    > Gęsto zabudowany to on nie jest. Ale jest budowany. Niestety.
    Gęściej zabudowana to jest niejedna wieś, gdzie nie ma obszaru
    zabudowanego i słusznie, bo takowym nie jest. A co powiesz na obszar
    zabudowany o długości 203m, gdzie przy drodze na tym obszarze stoi 1
    (słownie jeden) dom? Droga z Brześcia Kujawskiego w stronę Radziejowa.

    O przepraszam, pomyliłem się, proszę

    http://www.motofakty.pl/artykul/kierowcy-pojada-10-k
    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

  • 153. Data: 2012-07-17 18:49:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 09:42, PK pisze:
    > Radar to urządzenie jak każde inne i podlega kontroli jakości. Można
    > zrobić radar, który np będzie się mylił o 1km/h raz na 1000 pomiarów,
    > a o więcej niż 10km/h zbyt rzadko, żeby było to statystycznie istotne.

    Ty jednak jesteś głupi...

    http://emil-tv.pl/radary-nie-sa-az-tak-doskonale/
    http://emil-tv.pl/efekt-dopplera-reportaz-w-3-progra
    mie-polskie-radia/
    http://www.polskieradio.pl/9/325/Artykul/568822,Rada
    rowe-pomylki

  • 154. Data: 2012-07-17 18:53:50
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 11:12, kogutek pisze:
    > A skąd to wiesz? Ja bym się nie założył o kasę że nie mają podobnego.

    http://www.polskieradio.pl/9/325/Artykul/568822,Rada
    rowe-pomylki
    Stąd?

    > Poza tym system fotoradarów i kamer mierzących prędkość na odcinkach pomiarowych
    nie
    > jest ( będzie ) oparty na fotoradarach Iskra i kamerach z Art Domu.

    Ale straż miejska nagminnie uzywa Iskry z zestawem Video, jako FR.
    http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    > Iskra ma wadę bo nie robi fotki namierzonego samochodu.
    Robi jak się doposaży ją w zestaw video. Rozmawiamy o tym, że pokazuje
    bzdury.

    > Nie znam nikogo kto dostał mandat za prędkość bo jechał z dozwoloną prędkością
    > albo wolniej.

    Ja tak miałem dwa razy, jedną sprawę wygrałem , druga w trakcie, znajomy
    tez Tomek miał w Lipnie i też wygrał, w sumie odkąd zbratałem się z
    Emilem (emil-tv) poznałem takich osób osobiście kilkadziesiąt.

  • 155. Data: 2012-07-17 18:59:38
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 08:46, PK pisze:

    > LOL. "Synku"?
    > Ok 10kkm. Większość w terenie zabudowanym.

    Auto mam od połowy maja, ma na liczniku 17 tys. km już. (mamy połowę
    lipca). Jakieś pytania?

    > No to w czym problem? Pomiar był błędny, kary nie zapłaciłeś. Zatem
    > co za różnica ile ona wynosi?

    Koszty prawnika, dojazdów do sądu, stracony czas i nerwy. Mandat
    wyszedłby taniej, ale tu chodziło o zasadę a nie o kasę.

    > Żenada po prostu :/. Jak chcesz ze mną dysutować na usenecie, to trochę
    > popracuj nad kulturą, bo "kurwy z policji" to możesz używać pod lokalnym
    > komisariatem...

    Czyli jesteś policjantem. Kurwą z drogówki? Zgadłem?

  • 156. Data: 2012-07-17 19:00:13
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Dnia 16.07.2012 anacron <a...@a...pl> napisał/a:
    [...]

    > Wrzuć również wyrok sądu.

    Zdążył już wiele postów wysłać, ale jakoś tego nie zamieścił ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 157. Data: 2012-07-17 19:00:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 11:49, J.F pisze:

    > Problem w tym ze chwaliles norweski system, gdzie rzekomo bez sadu
    > zamykaja, jak radar pokaze za duzo.

    Jakby Norwedzy używali Iskry to ja już bym miał dożywocie :)

  • 158. Data: 2012-07-17 19:03:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 12:43, PK pisze:
    > Poza tym dosyć często jestem świadkiem sytuacji, gdy na jezdni
    > z zakazem wyprzedzania kierowca ciągnie się za rowerzystą i albo
    > na niego trąbi albo klnie. Czasem to ja jestem tym rowerzystą, a
    > czasem sam wyprzedzam ten samochód i zwracam uwagę kierowcy :).
    > Jedni reagują i się poprawiają, a inni... no można się domyślić.

    ...na jezdni z zakazem wyprzedzania... wyprzedzam ten samochód
    Pobawię się w Romana, a co mi tam :)

    > Pewnie mają lepsze radary :).

    Cała Europa ma lepsze.

  • 159. Data: 2012-07-17 19:14:52
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:ju45qr$e25$1@mx1.internetia.pl>:

    > Auto mam od połowy maja, ma na liczniku 17 tys. km już. (mamy połowę
    > lipca). Jakieś pytania?

    i30 ma na 27 czerwca 2012
    roku wynik 10217. Zważywszy, że auto mam od 12 maja 2012 dziennie
    średnio wychodzi po odjęciu 4 dni które auto spędziło w serwisie 47 dni,

    Czyli przez 47 dni 10 kkm i następnie przez 20 dni 7kkm i 120 postów na
    PMS...

    --
    Tomasz Nycz

  • 160. Data: 2012-07-17 19:17:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 11:25, Xiant pisze:
    > Najwieszym zagrozeniem sa idioci i to czesto wlasnie Ci "duzo" jezdzacy

    Ja statystycznie mam kolizję/wypadek co 150 000 km, moja siostra miała
    dwie w życiu, ale w sumie pokonała może 100 tys. km od czasu otrzymania
    prawa jazdy (rok po mnie). Statystycznie to ja miałem 6 kolizji i 2
    wypadki, a ona 2 kolizje. Kogo wolisz spotkać na drodze mnie, czy ją?