  • Data: 2012-07-17 11:57:06
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PK k...@n...pl ...

    > LOL. "Synku"?
    > Ok 10kkm. Większość w terenie zabudowanym.

    nie obraż się, ale takie przebiegi to nie jest jeżdzenie...
    Nic dziwnego, że ciebie mandaty, nawet przypadkowe dotykają w stopniu
    minimalnym.

    > No to w czym problem? Pomiar był błędny, kary nie zapłaciłeś. Zatem
    > co za różnica ile ona wynosi?

    to tak jak z tymi wypłatami z TU - wykłóci się 1 na 100.
    Ale skoro ty nie widzisz problemu w tym, że policja naciąga?
    To może odwrócmy pytanie:
    funkcjonowanie policji kosztuje krocie. Jaki jest cel tego, że stoją i
    suszą łapiąc kierowców którzy przepisów jednak nie łamią?

    > Nieśmiało założyłem, że wysokość mandatu dotyka tylko tych, którzy
    > go płacą...

    Nieśmiało założę, że większośc kierowców zapłąci, czy mandat był słuszny,
    czy nie (wiem po sobie, sam tak raz zapłaciłem)