  • 21. Data: 2012-07-16 15:44:28
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Albercik,

    Monday, July 16, 2012, 1:12:44 PM, you wrote:

    [...]

    > czemu niewłaściwa?
    > http://www.tvn24.pl/ministerstwo-mianuje-na-generala
    -za-fotoradary,265095,s.html
    > jak by połamało..: http://tiny.pl/h4qm4
    > widać ktoś na górze uważa że jest super i promuje takie rozwiązania...

    Nie jest super:

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,11609642,Wplywy_z_foto
    radarow_sa_60_krotnie_mniejsze_niz_zakladano.html

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2012-07-16 15:45:55
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Za komuny byla dowolnosc kwoty, potem byly widelki, a teraz jest
    "sprawiedliwie" :-)

    teraz tez jest asymetria ...jak masz odpowiednie srodki to moga Ci
    strzelac fotke w kazdej wiosce i kasa wyplaci, punkty jakis slup z
    allegro wciagnie i jezdzisz dalej ....odcedzenie tych co nie maja
    odpowiednich srodkow i beda musieli jezdzic wolniej jest tylko efektem
    ubocznym a nie celem podwyzki, zawsze golimy od gory :-)

    P.

  • 23. Data: 2012-07-16 15:46:49
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, July 16, 2012, 1:45:55 PM, you wrote:

> [...]
    -mandatow-drogowych-poslowie-szykuja-radykalne-zmian
    y.html
    > A dodatkowo - ITD zainstaluje wkrotce swoje fotoradarki. Dzis
    > uszlyszalem ze na dolnym slasku po wakacjach i skonczy sie jechanie do
    > Warszawy po 4 pasach setka przez wies :-)
    > Na szczescie stosowna autostrada juz blisko konca, ale wtedy pewnie
    > ITD przeniesie swoje FR dalej.
    > Co prawda tam to inne wojewodztwo :-)
    > I tym oto sposobem kierowcy z przyjemnoscia zaplaca dodatkowe 10gr/km
    > :-)

    Jasssne. A potem postawią fotoradary na autostradach jak w GB.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-07-16 15:57:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zaparkowanie na kopercie, będzie trzeba zapłacić nawet tysiąc złotych.
    > Grzywny za wykroczenia to nawet 10 tysięcy..."

    długo nie było czekać...
    Przecież Vincent mówił, że niespodziewanie mało pieniędzy wpływa w tym roku
    z mandatów...

    Oczywiście możnaby wyciągnąć wniosek, że na drogach zrobiło się
    bezpieczniej, że ludzie mniej łamią przepisy ale nie... wniosek jest inny -
    za niskie mandaty...

    Tylko, czy tru o wpływy chodzi czy o bezpieczeństwo...
    Oczywiście ideowo pytam (bo ostatnio ideowe dyskusje modne), bo jak jest
    praktycznie - każdy średnio rozgarnięty wie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 25. Data: 2012-07-16 16:04:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 14:46, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >>> http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/podwyzka-m
    andatow-drogowych-poslowie-szykuja-radykalne-zmiany.
    html

    > Jasssne. A potem postawią fotoradary na autostradach jak w GB.

    To może i śmiertelność na drogach spadnie do poziomu zachodniej europy. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-07-16 16:57:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Biedny nie grzeje furą 200 przez wioskę, bo go nie stać na kupno takiej
    > fury, szybkość to drogie hobby ...

    demagogia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 27. Data: 2012-07-16 17:11:46
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia 16.07.2012 tor <x...@o...pl> napisał/a:

    > To, że oficjalnie przyznają , iż fotoradary nie są aby poprawić
    > bezpieczeństwo tylko aby wyciągać kasę. Przecież min fin. już stwierdziło,
    > że im nie pasuje taki niski zarobek i trzeba coś z tym zrobić. Puszki są
    > stawiane tam gdzie jest najwięcej jeleni, a nie gdzie są naprawdę potrzebne.

    Otóż to... szczerze mówiąc nie wydaje mi się, żeby kiedykolwiek zarobili tyle
    na tych fotoradarach co sobie w ramach swojej radosnej twórczości zakładają.
    Spodziewałbym się raczej, że ludzie zaczną jeździć (jeszcze) wolniej niż
    dotychczas.

    Pozostaje nam sie łączyć w bólu. Nasz rząd wbrew szumnym zapewnieniom premiera
    potrafi odwalać takie fuszery jak Zachodnia Obwodnica Poznania. Wybudowano ~15
    km, pozostawiając w samym środku dziurę długości kolejnych 5, przez co jest
    ona niemal bezużyteczna. Zabrakło pieniędzy - no cóż, na fotoradary jak widać
    nie zabrakło.

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 28. Data: 2012-07-16 17:19:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-16 15:25:53 +0200, "jerzy.n" <d...@p...fm> said:

    > Prezes Noki załapał się na kilka
    > tysięcy mandatu

    Tak, oczywiście.

    "Wyższą karę za przewinienie drogowe uiścił jednak już dyrektor
    fińskiej "Nokii", który w styczniu 2002 roku zapłacił prawdopodobnie
    największy mandat na świecie - ponad 103,6 tys. dolarów, czyli
    równowartość swych dwutygodniowych zarobków z 1999 roku."

    ;>

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-07-16 17:33:09
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-07-16 17:11, Scypio pisze:
> [...]
    > Spodziewałbym się raczej, że ludzie zaczną jeździć (jeszcze) wolniej niż

    Mylisz się. Nie masz pojęcia ile spraw trafia dziennie do GITD w celu
    przetworzenia i wystawienia mandatu. Problem jest jeden, którego jak do
    tej pory nikt nie chce przyjąć do wiadomości. Nie stworzono systemu do
    obsługi mandatów, a jedynie przystosowano istniejący system, stworzony
    na potrzeby VIATOLL'a. Jeśli w końcu uda się rozpisać przetarg na
    stworzenie kompleksowego systemu obsługi fotoradarów dochody z mandatów
    mogą być parędziesięciokrotnie większe, niż są do tej pory.

  • 30. Data: 2012-07-16 17:52:25
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 15:25:53 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > Użytkownik "Xiant" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak jak piszesz ,dodatkowo policjant pyta się delikwenta ile
    > zarabia i odpowiednia takiego wycenia.Prezes Noki załapał się na kilka
    > tysięcy mandatu i tak go zabolało .

    A u nas jeden z restauratorów ma kilka milionów długu, lansuje się w
    telewizji, ma sieć restauracji a komornik nie ma z czego zabrać długu,
    ponieważ okazuje się, że nic nie zarabia ;)
    Jaki mandat dla niego przewidujesz, jak dla bezrobotnego czy jak prezesa ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]