  • 11. Data: 2012-07-16 14:59:53
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ju0s0i$chr$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "jerzy.n"
    >
    > ry
    >
    > Coś Ci nie pasuje?

    stosunek zarobków do mandatów mi nie pasuuje...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 12. Data: 2012-07-16 15:01:26
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    >jak bym rządził, i by mi na kasie nie zależało a tylko na poprawie

    Pytanie czy bys dlugo porzadzil.
    Kaczynski troche przesadzil, i widzisz - dwa lata i koniec :-)

    >bezpieczeństwa, to bym zniósł mandaty dla tubylców. Za to zrobiłbym 6
    >punktów
    >zamiast dwudziestu czterech ale zostawił dotychczasowy taryfikator.
    >Za jazdę
    >bez PJ, jak ktoś zdał do urzędu za punkty, konfiskata samochodu na
    >którym było
    >wykroczenie powodujące utratę uprawnień.

    A sprawdzasz codziennie rano pracownikow czy jeszcze PJ maja ?

    J.

  • 13. Data: 2012-07-16 15:09:17
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > stosunek zarobków do mandatów mi nie pasuuje...

    Biedny nie grzeje furą 200 przez wioskę, bo go nie stać na kupno takiej
    fury, szybkość to drogie hobby ...

  • 14. Data: 2012-07-16 15:12:16
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    > stosunek zarobków do mandatów mi nie pasuuje...

    Witam

    W Skandynawii sa znacznie wyzsze mandaty, kolega za przekroczenie
    predkosci o 6 km/h dostal mandat (w przeliczeniu) 2 tys PLN. Tyle, ze
    tutaj to nie ma na celu poprawy warunkow ale dojenie z nas kasy.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 15. Data: 2012-07-16 15:14:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > predkosci o 6 km/h dostal mandat (w przeliczeniu) 2 tys PLN. Tyle, ze
    > tutaj to nie ma na celu poprawy warunkow ale dojenie z nas kasy.

    a czy ja mówiłem o nominalnej wartości mandatów czy o stosunku zarobków do
    wysokości mandadów?

    Zapytaj kolegi jakie są średnie zarobki w tej samej skandynawii...

  • 16. Data: 2012-07-16 15:15:48
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Coś Ci nie pasuje?

    To, że oficjalnie przyznają , iż fotoradary nie są aby poprawić
    bezpieczeństwo tylko aby wyciągać kasę. Przecież min fin. już stwierdziło,
    że im nie pasuje taki niski zarobek i trzeba coś z tym zrobić. Puszki są
    stawiane tam gdzie jest najwięcej jeleni, a nie gdzie są naprawdę potrzebne.

  • 17. Data: 2012-07-16 15:16:35
    Od: Xiant <x...@g...pl>

> [...]
    > do wysokości mandadów?
    >
    > Zapytaj kolegi jakie są średnie zarobki w tej samej skandynawii...

    Wyzsze, znacznie wyzsze. Ale to i tak boli ...

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 18. Data: 2012-07-16 15:17:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Biedny nie grzeje furą 200 przez wioskę, bo go nie stać na kupno takiej
    > fury, szybkość to drogie hobby ...

    ok, tylko żeby załapać sie na najwyższy próg mandatowy wcale nie trzeba
    grzać 200 przez wioskę, a wystarczy jechać 100 w głębokim lesie tylko
    dlatego, ze stoi tam już znak początku terenu zabudowanego, mimo, ze wioska,
    czy miasto zacznie sie dopiero za ładnych pare kilometrów, można jechać też
    120 na ograniczeniu do 70, gdzie budowlańcy nie zdążyli jeszcze zwinąć znak
    po zakończonych robotach na prostej, dwupasmowej drodze.

  • 19. Data: 2012-07-16 15:25:53
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

> [...]
    > predkosci o 6 km/h dostal mandat (w przeliczeniu) 2 tys PLN. Tyle, ze
    > tutaj to nie ma na celu poprawy warunkow ale dojenie z nas kasy.
    Dokładnie tak jak piszesz ,dodatkowo policjant pyta się delikwenta ile
    zarabia i odpowiednia takiego wycenia.Prezes Noki załapał się na kilka
    tysięcy mandatu i tak go zabolało .A u nas jak za komuny, każdy równo, dla
    niektórych tysiąc to na śniadanie lub waciki wydaje ...
    Pozdrów.

  • 20. Data: 2012-07-16 15:38:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Xiant" <x...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    >Dokładnie tak jak piszesz ,dodatkowo policjant pyta się delikwenta
    >ile zarabia i odpowiednia takiego wycenia.Prezes Noki załapał się na
    >kilka tysięcy mandatu i tak go zabolało.

    Z tym ze to przyklad na dostosowanie do zarobkow, Polak - nie wiem -
    lapal sie na minimalne, czy dla cudzoziemcow maja srednie :-)

    >A u nas jak za komuny, każdy równo, dla niektórych tysi?c to na
    >?niadanie lub waciki wydaje ...

    Za komuny byla dowolnosc kwoty, potem byly widelki, a teraz jest
    "sprawiedliwie" :-)

    J.