  • 171. Data: 2012-07-17 21:33:15
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Trol "PK" <k...@n...pl>

    > Zamiast się ciekawić, sprawdź :). Z samochodokilometrem może być
    > problem, ale darmowych danych w internecie nie brakuje. Moim ulubionym
    > źródłem jest UNECE:
    > http://tiny.pl/h4p5z
    >
    > Przykład. We Francji jest mniej więcej 2 razy więcej jeżdżacych pojazdów
    > niż w Polsce. Mają jedne z najostrzejszych kar za wykroczenia drogowe
    > na świecie (choć nie tak skrajne jak w Skandynawii czy Szwajcarii).
    >
    > Zabitych w terenie zabudowanym mają około 2-krotnie mniej niż my.

    Pewnie mają lepsze kursy ...

    ....kroju i szycia

  • 172. Data: 2012-07-17 22:01:38
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-16 13:35, kogutek pisze:
    (ciach)
    > jak bym rządził, i by mi na kasie nie zależało a tylko na poprawie
    > bezpieczeństwa,
    A jak ja bym rządził, to robiłbym to co WSZYSCY - nabijał sobie,
    rodzinie i kumplom kasę. Załatwiał bym synekury. Itp.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 173. Data: 2012-07-17 22:04:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 20:55, Budzik pisze:
    > Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > tym samym trochę podważasz swoją wiarygodność.
    > A to chyba jest warte poszukania?

    Gdybym się tym przejmował to może i owszem. Na 100% opublikowany jest
    wyrok Tomka gdzieś... (2 min później)

    http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/01.jpg

    To wyrok, o którym też wspominałem wcześniej, czy teraz w Twoich oczach
    moja wiarygodność wzrosła? :)

  • 174. Data: 2012-07-17 22:05:37
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 21:05, Xiant pisze:
    > Pytanie jest wg bez sensu, statystycznie idac z psem na spacer to ja i
    > pies mamy po trzy nogi :P A kolejny wypadek czy stluczka z Twoim
    > udzialem jest nieprzewidywalny w skutkach wiec wybieram (jesli by takowy
    > wybor istnial) nie miec kolizji czy wypadkow :) Ale to zyczeniowe
    > myslenie i nijak sie ma do podnoszenia mandatow przez "rzond" szukajacy
    > kasy w kieszeniach podatnikow.
    > Mam na mysli idiotow, przyklady zachowan podalem, ktorym sie wydaje, ze
    > jak jezdza duzo to sa bogami na drodze i czesto sie wszystko udaje ...
    > do czasu jak szczescia braknie, ot co.

    Ale aby wyeliminować idiotów z dróg nie potrzeba podnosić mandatów.

  • 175. Data: 2012-07-17 22:05:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-16 18:03, anacron pisze:

    > Właściwa. Mamy dziurę budżetową, a wpływy z mandatów okazały się niższe
    > niż prognozowali najwięksi sceptycy.

    Bo ludzie są coraz biedniejsi i oszczędzają gdzie się da. Ekodrajwing
    się wszystkim aktywował i tyle.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 176. Data: 2012-07-17 22:14:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 22:04, anacron pisze:
    > http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/01.jpg
    >
    > To wyrok, o którym też wspominałem wcześniej, czy teraz w Twoich oczach
    > moja wiarygodność wzrosła? :)

    Aha w normalnym kraju taki jeden wyrok (na podstawie eksperymentu
    procesowego na policyjnym samochodzie i przeprowadzony urządzeniem z
    aktualnym świadectwem legalizacji) dyskwalifikowałby urządzenie dożywotnio.

    http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/02.jpg
    http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/03.jpg
    http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/04.jpg
    http://emil-tv.pl/galerie/radar-iskra/05.jpg

  • 177. Data: 2012-07-17 22:42:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Użytkownik kogutek s...@g...pl ...

    > ależ ja nie twierdzę że nie.
    >
    > Podam ci inny przykład:
    > sporadycznie chodzę do opery, powiedzmy dwa razy w roku. I teraz jak
    > rozmawiam z kimś o operze i wiem, że on chodzi od 20 lat 10 razy w roku, to
    > słucham go bardoz uważnie bo mam wrażenie, że zna się na tym dużo bardziej
    > niż ja, kompletny laik.
    Wpływy z biletów na przedstawienie do opery czy innej filharmonii stanowią ok
    5% kosztów utrzymania takich instytucji. Dlatego potrzebna jest podwyżka
    mandatów. Ktoś musi zapłacić za Ciebie i twojego znajomego brakującą różnice
    pomiędzy ceną biletu a faktycznym kosztem przypadającym na bilet.

  • 178. Data: 2012-07-17 22:45:23
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > Ale aby wyeliminować idiotów z dróg nie potrzeba podnosić mandatów.

    Jasne że nie trzeba. Jak bym był królem to bym takich co mają 24 punkty
    wysyłał do kopalni. A jak by nakopali dużo węgla to bym usypiać kazał żeby
    miejsce dla nowych zrobić.

  • 179. Data: 2012-07-17 23:13:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 16-07-2012 o 23:34:11 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > da się, tylko, że:
    > - kto ma na to czas?
    > - kto ma tyle cierpliwości?
    > - jak jade zgodnie z przepisami to jestem tak znudzony, że koncentracja
    > mi
    > spada i najczęsciej wtedy dostaję mandat przez przypadek...
    > - policja poluje na ciebie zamiast dbać o twoje bezpieczeństwo.

    Jakbyś dostał z 200 EUR za 81 km/h na 70 to szybko byś stwierdził, że
    właściwie nigdzie mi się nie spieszy :-)
    Jestem teraz w Hiszpanii (kolejny raz) i nadal nie mogę wyjść z podziwu:
    autostrada max 120km/h - 95% tak jedzie, ograniczenie do 80km/h - 90%
    kierowców noga na hamulec i jadą 80. Jest 50 km/h - jada tyle ile mozna.
    Nie jest to tylko kwestia większej ilości autostrad, bo gdy jadę 100km
    przez pustynię, gdzie są też ograniczenia w wioskach - większość się do
    nich stosuje. U nas takie coś jest niemozliwe.

    TG

  • 180. Data: 2012-07-17 23:52:28
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

    > Nie jest to tylko kwestia większej ilości autostrad, bo gdy jadę 100km
    > przez pustynię, gdzie są też ograniczenia w wioskach - większość się
    > do nich stosuje. U nas takie coś jest niemozliwe.

    Ponieważ u nas boją się dostać PLONKA od Kałazliną za kapelusznictwo ;-)