  • Data: 2013-11-04 10:34:10
    Temat: Re: Podtrzymanie zasilania na 5V
    Od: "Tmek" <T...@d...ek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl...
    > No to pięknie.
    > Pytający użył MOSFETa, który doskonale nadaje się do tego zastosowania.
    > Nie wiem tylko po co tam tyrystor.
    > Rozłączyć można kondensatorem na bramce.

    Nie chcialem przekaznika i dlatego wlasnie zastosowalem mosfeta.
    Tyrystor wg zamierzen ma podtrzymywac raz wlaczony uklad do momentu zaniku
    napiecia na wejsciu usb. Pojawieniu sie napiecia zostanei wylaczony do czasu
    naisniecia przycisku. Wiec nie ma potrzeby rozlaczania tylko pozbycia sie
    tego co przepuszcza zapewne ryrystor na mosfeta zanim odpale tyrystor.

    Tmek