  • Data: 2013-11-04 17:21:48
    Temat: Re: Podtrzymanie zasilania na 5V
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
    news:l58fbv$95n$1@speranza.aioe.org...

    > Poprawione
    >
    > http://img809.imageshack.us/img809/6784/kqky.png

    R3 nie tak. Źródło to ta końcówka Q2 co ma strzałeczkę.
    Czyli kolektor Q1 bezpośrednio na bramkę Q2, a R3 między bramką a źródłem
    (czyli minusem usb 5V).

    > Opcjonalne C1 C2 to rozumiem, ze maja byc jakies male elektrolity?

    Nie. Myślałem o jakichś pojedynczych nF, ale nie maluj tych kondensatorów.
    Jak już z tymi rezystorami będzie OK to jeszcze wtedy coś zmienimy i myślę,
    że kondensatory na pewno nie będą potrzebne.
    Ale nie będę teraz pisał, aby nie gmatwać za dużo od razu, bo widzę, że nie
    bardzo nam idzie.
    P.G.