  • Data: 2012-09-04 19:41:24
    Temat: Re: Podsumowanie po 200kkm
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-04 11:40, huri_khan pisze:

    > Ile zapłaciłeś za tą skodę i ile zrobiłes kilometrów ?

    ok 40-50kkm w pierwszy rok, kosztów zakupu nie wliczam - kosztowała 34
    czy 35000zł - z przebiegiem 180kkm - teraz ma chyba 265kkm i mam ją
    prawie dwa lata, przy czym przekazałem ją żonie więc przebiegi teraz
    robi niewielkie...
    A koszty generuje wszystko - rozrząd, opony, z samych części to w
    pierwszym roku był jeden wahacz za chyba 180zł z wymianą i jakaś
    pierdółka - też w podobnej cenie (ale nie pamiętam już co to było)

    Lukasz