eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPodsumowanie po 200kkmRe: Podsumowanie po 200kkm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podsumowanie po 200kkm
    Date: Tue, 04 Sep 2012 09:14:23 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <k249of$qui$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: rybnik.alan-systems.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1346742863 27602 91.229.26.2 (4 Sep 2012 07:14:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 07:14:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:14.0) Gecko/20120714 Thunderbird/14.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465285
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.09.2012 21:36, Iglo pisze:

    tak z pamięci postaram się podać co mnie spotkało w moim 10cio latku
    użytkowanym przeze mnie od 5 lat, na blacie ma najechane jakieś 170kkm,
    ale z różnych źródeł podejrzewam że jest odmłodzony o jakieś 100kkm.


    wtryskiwacz regeneracja 2 raz(2 różne w odstępach czasu)
    koło pasowe na wale + pasek akcesorii + rolka napinacza
    silentblocki belki tylnej
    gumy pod stabilizatorem poprzecznym
    uszczelka pokrywy zaworów
    spawanie strumienicy 2razy(któryś z poprzedników zapieprzył katalizator)
    wieszaki wydechu - wymiana
    przepływomierz - wymiana
    czujnik temperatury klimatyzacji - wymiana
    zaślepiony EGR bo się zrypał
    2 razy wymieniana linka podnoszenia szyby(wymiana na zamiennik w postaci
    linki hamulcowej od roweru)
    poprawa fabrycznego lutu w silniczku wycieraczki tylnej
    serwo hamulcowe - poprawienie ułożenia uszczelki
    może coś by się jeszcze znalazło, ale raczej z tych usterek
    bezkosztowych + oczywiście normalna eksploatacja.

    Jak widać powyżej, wszystkie te awarie można usunąć w kwocie do ~300zł,
    dużo z nich praktycznie za darmo, najkosztowniejszą naprawą była wymiana
    koła pasowego + pasek + rolka, zbiegło się to z naprawą jednego
    wtryskiwacza i w całości kosztowało mnie to 600zł

    Auto oczywiście na F. kto zgadnie jakie?

    przy okazji niech się ktoś z aut na V wypowie jakie ma koszty...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: