eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodstawy elektroniki - glupie pytanieRe: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
  • Data: 2014-07-27 16:54:21
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 27 Jul 2014 16:06:12 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:

    >W dniu 27.07.2014 15:53, A.L. pisze:
    >> On Sun, 27 Jul 2014 14:57:47 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    >>
    >>> W dniu 27.07.2014 13:33, A.L. pisze:
    >>>> On Sun, 27 Jul 2014 12:15:56 +0200, Jaros?aw Soko?owski
    >>>> <j...@l...waw.pl> wrote:
    >>>>
    >>>>> Pan A.L napisał:
    >>>>>
    >>>>>> Kiesys, nauczajac przedmiotu Wstep do teorii obwodow, wprowadzilem
    >>>>>> pare bledow do programu uzywanego na laboratorium. Celowo. Na skutek
    >>>>>> tego, dzielnik napiecia - zrodlo 10V, dwa rezystory 1K poloczone
    >>>>>> szeregowo, dawal na wyjsciu 12V. Na jakies 100 osob, moze z 5
    >>>>>> zauwazylo ze cos nie gra. Reszta, zywcem skopiowala z ekranu i
    >>>>>> zamiescila w sprawozdaniu/ I tacy sa slasnie "laptopowi elektronicy"
    >>>>>> w czasach dzisiejszych
    >>>>>
    >>>>> W każdej rzeczy trzeba widzieć dobre strony. To, że w setce studentów
    >>>>> trafi się może pięciu kumatych, to wiadomo. A dzięki takiemu zabiegowi
    >>>>> dydaktycznemu od razu wiadomo którzy to są.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Cale doswiadczenia mialo inny cel. Wadze uniwersyteckie doszly do
    >>>> wniosku ze nie potzreba miec laboratoriow w ktorych bedzie sie
    >>>> budowalo i moerzylo rzeczywiste uklady. Wystarczy symulacja
    >>>> komputerowa.
    >>>>
    >>>> Zawiazalo sie lobby opozycyjne ktorego bylem czlonkiem, i ten
    >>>> eksperument mial pokazywac nonsensownosc edukacji opartej o
    >>>> "laboratorium wirtualne"
    >>>
    >>>
    >>> E tam. Tak samo można wykazać nonsensowność realnych laboratoriów.
    >>
    >> W ponizszym tekscie (cytuje w calosci) wykazales wlasnei SENSOWNOSC
    >> prowadzenai NROMALNYCH laboratoriow. A bezsensownosc prowadzenai
    >> wirtualnych laboratoriow
    >
    >Fakt że studenci nie wykryli błędu w oprogramowaniu "wirtualizującym
    >elektronikę" dyskredytuje tę metodę. A fakt, że nie wykryli błędu w
    >połączeniach nie dyskredytuje prawdziwych laboratoriów? I w jednym i w
    >drugim przypadku można było co najwyżej wykazać, że większość studentów
    >łyka wyniki jak kluski nie analizując ich. Za moich czasów sensowni
    >prowadzący namawiali studentów, żeby nie wpisywali bezmyślnie wyniku z
    >kalkulatora tylko przynajmniej szacowali w głowie rząd wielkości. Rzadko
    >te rady działały.

    U mnie dzialo (pisze dzialo, bo ucze teraz czego innego).

    Gdy student przynosil wynik obliczen iz napiecie w pewnym punkcie
    ukladu powinno wynosic 3.2234577638 bo tyle wyszlo z kalkulatora,
    wylatywal za dzrwi razem ze sparwozdaniem

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: