  • 1. Data: 2011-09-05 21:41:18
    Temat: Podrobki N8 na Allegro
    Od: atm <...@v...pl>

    Coraz czesciej pojawiaja sie N8 w bardzo dobrej cenie, szkoda tylko ze
    nieoryginalne:
    http://allegro.pl/okazja-cenowa-n8-bez-sciemy-i18070
    27813.html
    http://allegro.pl/nokia-n8-w-idealnym-stanie-aukcja-
    bcm-i1806629228.html

  • 2. Data: 2011-09-05 21:42:50
    Temat: Re: Podrobki N8 na Allegro
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-09-05 23:41, atm wrote:
    > Coraz czesciej pojawiaja sie N8 w bardzo dobrej cenie, szkoda tylko ze
> [...]

    Chyba, ze dopisek z w/w aukcji wyjasnia sprawe:
    "Telefon z tego co mi wiadomo został wyprodukowany na rynek azjatycki
    więc niektóre funkcje mogą nieznacznie różnić się od wersji telefonu
    europejskiego"

  • 3. Data: 2011-09-05 21:47:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 23:42:50 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > "Telefon z tego co mi wiadomo został wyprodukowany na rynek azjatycki
    > więc niektóre funkcje mogą nieznacznie różnić się od wersji telefonu

    Drugi to oczywista podróba, ale pierwszy wygląda na oryginał. Trzeba by
    bliżej obejrzeć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 4. Data: 2011-09-06 13:51:12
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 5 09 2011 23:47, Waldek Godel pisze:

> [...]
    bcm-i1806629228.html

    > Drugi to oczywista podróba, ale pierwszy wygląda na oryginał. Trzeba by

    Podróba, choć bardzo podobna.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D