    From: sasza7 <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Podpowiedzcie co robić?
    Date: Mon, 14 May 2012 23:43:08 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 06:53:07 UTC+2 użytkownik Piotr Kompa napisał:
> [...]
    głupie, ale dziś starałem się kalkulować na chłodno i zauważyłem:
    Mistrzem nie jestem, ale mam pojęcie jak to powinno wyglądać. Staram się stosować
    idealnie nie jest, brak mi doświadczenia.
    > A ogarniasz dohamowanie na prostej a zakręty pokonywane na otwartym
    > gazie? Rozpaczliwe zamykanie manetki albo ciśnięcie hebli w zakręcie
    > powoduje, że sprzęt robi się chybotliwy.

    się pochylenia i szorowanie podnóżkami o asfalt mnie nie przeraża, tyle że motocykl
    jest strasznie nie stabilny. Nie mam doświadczenia ale to chyba wina zawieszenia
    albo/i opon sądzę że stąd te obawy.

    > Jak opony są stare albo zjechane na kwadratowo, to przy pochylaniu się
    > czuć nieprzyjemne "gibnięcie" i ogólny brak pewności.
    > A poza doprowadzeniem moto do przyzwoitego stanu, trzeba ćwiczyć,
    > najlepiej na jakimś kursie doszkalającym z kumatym instruktorem.

    Całość jest stara, z przyczyn ekonomicznych bardziej opłaca się kupić nowszy niż
    inwestować w staroć.
    Kurs chętnie tylko gdzie? najlepiej w Łodzi.