  • Data: 2011-08-27 06:15:27
    Temat: Re: Podpis elektroniczny dla ubogich
    Od: Grzegorz Wądzik. <g...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@t...pl wrote:

    > Łącze chyba też musi być bezpieczne. Czy są znane skuteczne metody obrony
    > przed atakiem człowiek w środku? Chyba nie ma...

    lacze? przeciez masz sprawdzanie integralnosci, a ukryc samego faktu
    przesylania nie musisz.
    Problem jest tylko taki, ze ostatni atak polegal na podmianie dokumentu w
    samym programie do podpisywania. Miales na monitorze dokument A a
    podpisywales B przekonany, ze to A. To sie dzialo na styku programu
    (dokladnie pdf)
    Dlatego by to mialo sens musisz albo wlorzyc dokument na klucz usb jak ja
    proponowalem w samorobce, albo zdac sie na jakis program i uzyc dostepnych
    metod.