  • Data: 2013-04-17 10:30:52
    Temat: Re: Podpis cyfrowy większej ilości podmiotów
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może mamy różny pogląd na to co jest implementacją rozsądną. Ty
    > nazywasz rozsądną taką, którą ja nazywam już lekko podrasowaną.

    ja za implementacje rozsądną (bo tez uzywam
    mw podobnego pojecia) nazywam taką która nie
    ma w sobie zaodowanych jakichs specjalnych
    'baboli' (typu wywolywanie jakiegos
    niepotrzebnego loopa w loopie) ale tez nie jest optymalizowana, np w sensie
    minimalizowania ilosci dzieleń itp - innymi
    slowy w takiej implementacji rządzi
    bezposredniosc i czytelnosc zapisu np
    w omawianym przykladzie z mandelbrotem

    for(int n=0; n<MAXITER; n++)
    {
    if( re * re + im * im > 4 ) return n;

    re_n = re * re - im * im + cRe;
    im_n = 2 * re * im + cIm;

    re = re_n;
    im = im_n;
    }

    podobny kod uwazam ze poprwany ale nie
    optymalizowany natomiast wyrugowanie re_n
    im_n, skeszowanie kwadratów, rozwiniecie
    petli itd (przepisanie na asma) nalezy juz
    do optymalizacji - w moim przypadku
    optymalizacja przyniosła przyspieszenie
    ponad 15 X (z okolo 300 ms dla kodu jak
    wyzej do okolo 16 ms w obecnej wersji
    zoptymalizowanej) (ale warunki do tej
    optymalizacji okazaly sie wyjatkowo sprzyjajace bo taki ciezki kod dobrze
    optymalizuje sie na sse a kod generowany
    przez moj kompilator jest poprawny ale
    slabej wydajnosci)