    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Date: Tue, 09 Jun 2015 16:14:01 +0200

    W dniu 2015-06-09 o 15:43, sundayman pisze:

    > A czego oczekujesz w sytuacji, kiedy stwierdzasz, że 100 zł za porządne
    > PCB z płytkarni to "koszmarnie wysoka cena" ?

    Tak. To jest wysoka cena jak za ten element urządzenia.

    > Moje nastoletnie dziecko, które utrzymuje się z kieszonkowego i
    > okazjonalnych datków poszło sobie dziś na koncert, na który kupiło sobie
    > bilet za 270 zł. I nie - nie jest rozpuszczonym bogatym bachorem, bo jak
    > ostatnio młody stwierdził, że przydała by mu się nowa karta graficzna do
    > jego PC, to mu zasugerowałem żeby sobie poszedł dorobić w wakacje - mimo
    > że mnie stać żeby mu kupić.

    I pójdzie czy do wakacji mu dorzucisz jeszcze 1000 zł "okazjonalnych
    datków" ? Znam szczerze mówiąc mniej rozpieszczonych. I nie żeby mnie to
    obchodziło ale skoro sam z tym wyskoczyłeś.

    > A ty tutaj płaczesz, jakie to astronomiczne kwoty musisz wydać.

    A mój szef jest na początku listy najbogatszych polaków i to co ty
    zarabiasz w miesiąc pewnie wydaje na kolacje w restauracji. Tylko co z
    tego ? Może darujmy sobie wzajemne zaglądanie do kieszeni.

    > Po pierwsze - robisz to hobbystycznie (bo jeżeli robiłbyś to dla zysku z
    > takim jęczeniem, to już w ogóle nie wiadomo jak to skomentować by
    > należało). To skoro ci żal tak strasznie tych 100 zł, to może by jaśnie
    > pan sam sobie to PCB zrobił ?

    Bardzo chętnie tylko zrobienie takiej płytki w amatorskich warunkach
    jest niemożliwe.

    > Więc - albo jesteś jakimś leniwym nastolatkiem, który nie ma pomysłu jak
    > tu sobie dorobić parę zł , albo - po prostu masz oczekiwania typowe dla
    > pewnego określonego elektoratu - "ma być za tyle, ile ja uważam -
    > najlepiej darmo lub z dopłatą".

    Oczywiście. Sprowadźmy dyskusję do absurdu. Przyjmę płytkę jeśli ktoś
    dorzuci jeszcze samochód i mieszkanie.

    > Ale skoro nie, bo ty jesteś takim poważnym elektronikiem

    Gdzieś tak napisałem ?

    > to albo sobie
    > wystrugaj sam, albo sobie zamów w Chinach i czekaj.

    No i tak pewnie zrobię.