-
Data: 2013-07-02 02:48:24
Temat: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu wtorek, 2 lipca 2013 00:24:06 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> W dniu 01.07.2013 23:27, k...@g...com pisze:
>
> > Zwi�kszenie dawki paliwa spowoduje przegrzanie wsp�czesnego silnika
>
> > i drastyczny spadek sprawno�ci i trwa�o�ci.
>
>
>
> Ja w temacie tego spadku sprawno�ci. Hamownia pokazuje przyrost mocy, a
>
> bawi� si� tylko ci�nieniem wtrysku. Pono� w �adnym zakresie nie
>
> przekracza ona warto�ci maksymalnych dopuszczonych przez producenta. Co
>
> zabawniejsze komputer nadal uparcie twierdzi, �e spala mniej i zaczynam
>
> mu wierzy�, bo wolniej ubywa ze zbiornika (wi�cej kilometr�w na jednej
>
> przedzia�ce, ale jak jest naprawd� wyjdzie po zatankowaniu).
>
>
>
> --
>
> Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza
Żebyś później nie płakał. Jak spala mniej i nie zmieniłeś stylu jazdy to znaczy że
mieszanka jest uboższa. Przy trochę uboższej mieszance proces spalania przebiega w
wyższej temperaturze. I faktycznie moc trochę rośnie i spada zużycie paliwa. Ale
rośnie również obciążenie cieplne elementów. I może dochodzić do maksymalnego
obciążenia cieplnego albo je przekraczać. Jak by lekarz powiedział rokowanie jest nie
pomyślne w takiej sytuacji. Najmniej bolesne jest skrócenie żywotności silnika. Nawet
o połowę. Degradacja będzie występowała powoli, zacznie brać olej itd. Bardziej
bolesne są nagłe awarie takie jak wypalenie uszczelki pod głowicą, wypalenie gniazd
zaworów, upalenie zaworu, wypalenie dziury w tłoku. O ile z wyheblowanym silnikiem da
się jechać jeśli da się go odpalić. To z dziurą w tłoku jazda robi się wyzwaniem.
Jechać się jakoś da ale to zajęcie dla hardkorów. Znałem jednego co z dziurą w tłoku
i urwanym zaworem przejechał 50 kilometrów. Zużył 15 litrów oleju. Najgłupszy
konstruktor silników jest tysiąc razy mądrzejszy od Twojego kolegi. Jeśli on nie
założył cudownej skrzynki, o której istnieniu na pewno wie. To znaczy że był jakiś
powód. Ale to Twój samochód i Ty decydujesz. Ja Cie ostrzegłem o możliwych
konsekwencjach. Oczywiście da się trochę poprawić osiągi silnika. Nowy ma jakieś
uniwersalne nastawy dopasowane do ściganta i kapelusznika. Ale tego nie zrobi jedna
mała skrzyneczka. Najpierw trzeba poznać sposób jazdy kierowcy. I na podstawie takich
danych przeprogramować komputer w części odpowiadającej za podawanie paliwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.13 06:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=