  • 11. Data: 2011-09-01 05:32:29
    Temat: Re: Podłączenie DVB-T do TV - zakłócenia sygnału przez sygnał analog. z telewizora
    Od: "Rageti" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl>

> [...]
    > oglądany tuż przed przejściem w tryb AV. Takie były założenia
    > konstruktorów złacza SCART. Pozwalało to np. dekodować zakodowany
    > analogowy sygnał w zewnętrznym dekoderze (np. Canal+ czego młodsi jak
    > widać nie pamiętają).
    > Mnie też dawno temu trafił się kiepski kabel scart ale szybko odkryłem
    > jakim sposobem rozbią się przesłuchy przy oglądaniu programów z satelity
    > :)
    > Poszukaj lepszego kabla albo odetnij kabelki którymi wychodzi wizja i
    > audio z telewizora (kabel się zrobi jednokierunkowy).

    Wygląd na to że to rozwiazanie będzie najprostsze, a jednocześnie
    najbardziej skuteczne - bo nie będziemy się martwić o jakość ekranowania
    kabla SCART.
    Gorzej jeśli występuje szła separacja sygnałów w OTV.

    Pozdrawiam Rageti.

  • 12. Data: 2011-09-01 05:58:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 14:59:56 +0200, Rageti napisał(a):

    > Będęw dzięczny za odpowiedź ...

    Zmniejsz poziom tego analogu do minimalnego jeszcze akceptowalnego (wywal
    wzmacniacz antenowy albo załóż tłumik)
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2011-09-01 06:15:15
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    > Ale za pół może rok ich nie będzie, a na tym kablu robi sobie pętle masy,
    > która nie wiadomo co mu zbiera.
    > Jak ma cyfrowy tuner to zbędny, normalnie masz dostępnych około 5 kanałów,
    > na cyfrowym 11.

    Nie mów nikomu co jest dla niego zbędne a co nie. U mnie w dvb-t nie ma
    polsatu
    MaW

  • 14. Data: 2011-09-01 07:05:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-08-31 21:17, janusz_kk1 wrote:
> [...]
    [.....]
    > Jak ma cyfrowy tuner to zbędny, normalnie masz dostępnych około 5 kanałów,
    > na cyfrowym 11.

    O 11 (a w zasadzie o 12) kanałach to przez najbliższe kilka lat w wielu
    miejscach można sobie tylko pomarzyć"
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3.

  • 15. Data: 2011-09-01 14:31:04
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > no widzisz, za mądry jesteś, piszesz o jakiś czipach
    > przesłuchach a nie dopuszczasz najprostszego rozwiązania
    > że mieszanie następuje wewnątrz badziewiatego kabla po
    > niskiej gdzie dwie żyły 19/20 wejściowa i wyjściowa są
    > splecione razem zamiast każda w osobnym ekranie

    To jak wytłumaczysz że po wyjęciu kabla euro przesłuchy
    nadal występują? To co mówisz jest oczywiście prawdą, ale
    nie jedyną :-).

  • 16. Data: 2011-09-01 17:29:20
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-09-2011 o 08:15:15 MaW <n...@a...bbb> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mów nikomu co jest dla niego zbędne a co nie. U mnie w dvb-t nie ma
    > polsatu
    No i co z tego, to nie ty pytałeś, a do połowy przyszłego roku
    w 95% będą działały MUX 2 i 3, a tam polsat jest.
    A jak ruszy MUX1 to analogową wyłączą.

    --
    Pozdr
    JanuszK