  • 1. Data: 2011-08-29 13:56:02
    Temat: Grubość drutu w podwajaczu napięcia
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    Witam. jaka powinna być grubość drutu przy podwajaczu napięcia ? Czy należy
    obliczać tak jak w normalnym zasilaczu, czy inaczej?

  • 2. Data: 2011-08-29 19:42:21
    Temat: Re: Grubość drutu w podwajaczu napięcia
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    Użytkownik "wespa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. jaka powinna być grubość drutu przy podwajaczu napięcia ? Czy
    > należy obliczać tak jak w normalnym zasilaczu, czy inaczej?
    Chodzi o wtórne uzwojenie trabsformatora.

  • 3. Data: 2011-09-05 12:53:51
    Od: "wespa" <e...@g...pl>

    W necie nic nie znalazłem. Chodzi o podwajacz o większej mocy, ok 1,5
    kW/2500V. Myślę,ze przyjmując gęstość prądu uzw wtórnego 2,5A/mm^2
    wystarczy.