  • 1. Data: 2011-08-29 09:23:12
    Temat: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Od: yesosenk <y...@g...com>

    Bardzo proszę o pomoc w informacji o tym programatorze.
    Nie jestem elektronikiem a muszę znaleźć do wyceny programator opisany tak:
    "Cyclone Programmer P&E Microcomputer Systems"

    Nie wiem nawet czy to jest dostępne w Polsce.
    Moglibyście mi pomóc w informacji co to za programator i czy jest gdzieś dostępny
    albo czy można go zastąpić innym dostępnym w Polsce programatorem?

    Z góry dziękuje
    BartQ

  • 2. Data: 2011-08-29 09:42:58
    Temat: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-08-29 11:23, yesosenk pisze:
    > Cyclone Programmer P&E Microcomputer Systems

    Jak sie nie znasz to moze zajmij sie handlem marchewka lamerze!

  • 3. Data: 2011-08-29 12:50:16
    Temat: Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Od: yesosenk <y...@g...com>

    Bardzo dziękuje za rzeczową odpowiedź.
    W końcu to oczywiste że należy pytać o rzeczy na których się znamy - zastanawia mnie
    tylko po co?

    Zawsze podziwiałem ludzi którym chce się takie pomocne posty produkować zamiast dwóch
    zdań konkretów. No ale jak się nie ma nic do powiedzenia to nie dziwota.

    Piszę na innych grupach już od wielu lat i zawsze staram się odpisać czy doradzić
    innym którzy często się na temacie nie znają - po to w końcu powstały grupy
    dyskusyjne.

    Pozdrawiam wszystkich którym się jeszcze chce.

    BartQ

  • 4. Data: 2011-08-29 13:28:06
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-08-29 14:50, yesosenk pisze:
> [...]
    dyskusyjne.

    > Pozdrawiam wszystkich którym się jeszcze chce.

    Wiesz ale to jest sprzet dla profesjonalistow a ty nie masz zielonego
    pojecia to w czym mamy ci doradzic.

    Masz jakiekolwiek pojecie o procesorach freescale ?

  • 5. Data: 2011-08-29 13:56:30
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    > Wiesz ale to jest sprzet dla profesjonalistow a ty nie masz zielonego
    > pojecia to w czym mamy ci doradzic.
    >
    > Masz jakiekolwiek pojecie o procesorach freescale ?

    Mam nieodparte wrażenie, że albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś
    jego pytania...

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 6. Data: 2011-08-29 13:59:31
    Temat: Re: Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 05:50:16 -0700 (PDT), yesosenk napisał(a):

> [...]
    dyskusyjne.

    > Pozdrawiam wszystkich którym się jeszcze chce.

    Nie dziw sie.
    Elektornicy, to ta sama kategoria ludzi, jak krotkofalowcy.
    Wiedza wszystko i na wszystkim sie znaja, a przy tym sa chamscy.

  • 7. Data: 2011-08-29 15:00:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yesosenk" <y...@g...com> wrote in message
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    > Moglibyście mi pomóc w informacji co to za programator i czy jest gdzieś
    > dostępny albo czy można go zastąpić innym dostępnym w Polsce

    A próbowałeś Bartku wrzucić to co w cudzysłowiu do wyszukiwarki google.pl?

  • 8. Data: 2011-08-29 15:28:54
    Od: yesosenk <y...@g...com>

    Tak, oczywiście próbowałem,
    niestety odsyła mnie głównie do zachodnich serwisów.

    Wiem że jest to programator do mikrokontrolera ale nie mam pojęcia czy to jakiś
    standard, czy są zamienniki itp.
    Programator ma służyć do wgrywania oprogramowania do mikrokontrolera oraz jego
    konfiguracji.
    Interesuje mnie coś co można dostać w Polsce - a że na razie nie znalazłem to
    zastanawiam się czy można kupić u nas inny programator o tej samej funkcjonalności.

    Wiem że jest to sprzęt dla profesjonalistów - i tacy będą - ale jak będą to już mają
    mieć sprzęt który muszę znaleźć. Dostałem w wytycznych tylko taki opis:

    Cyclone Flash Programmer/ Firmware download and controllers setup / "Cyclone
    Programmer P&E Microcomputer Systems"

    I muszę stwierdzić czy to się da u nas kupić i za ile - a używać będzie kto inny.

    BartQ

  • 9. Data: 2011-08-29 15:35:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yesosenk" <y...@g...com> wrote in message
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    > "Cyclone Programmer P&E Microcomputer Systems"
    >
    > I muszę stwierdzić czy to się da u nas kupić i za ile - a używać będzie

    Z tego co widzę masz dwu przedstawicieli w Europie:
    http://www.pemicro.com/contact_us/index.cfm
    Zadzwoń i zapytaj czy wyślą Ci to do Polski... w czym problem?

  • 10. Data: 2011-08-29 15:36:24
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-08-29 17:28, yesosenk pisze:
> [...]
    Programmer P&E Microcomputer Systems"

    > I muszę stwierdzić czy to się da u nas kupić i za ile - a używać będzie kto inny.

    To najlepiej bedzie jesli zapytasz specjalisty ktory bedzie tego uzywal
    czy jemu bedzie to akurat przydatne, bo mikrokontrolery i pamieci flash
    mozna programowac JTAGiem np za kilka groszy.

    Dostac mozna bez problemu wystarczy telefon do przedstawiciela freescale
    w polsce a jest kilku ktorzy przyjada i pomoga w wyborze. Podstawowy
    warunek to rozmowa z kims kto sie na tym zna. Osobiscie jesli bylbym
    tym specjalistom naciagnal bym firme na ten programator mimo ze bele
    JTAG da rade.