  • 71. Data: 2015-12-09 22:34:34
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-08 o 23:27, Michal Lukasik pisze:
    > (...)
    > A chodzenie "na palcach" bo się gra na Atari 800XL wczytuje pamiętasz? ;D

    Na palcach to się chodziło przy C64. Przy 800XL trzeba było cicho
    oddychać ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 72. Data: 2015-12-09 22:40:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-09 o 05:56, Kamil pisze:
    > Użytkownik "m4rkiz":

    > Mogę dyskutować, ale nie z chamem i burakiem.

    "- Jeśli jedna osoba mówi Ci, że jesteś koniem - zignoruj ją.
    - Jeśli dwie osoby mówią Ci, że jesteś koniem - przemyśl to i postąp jak
    uważasz.
    - Jeśli trzecia osoba mówi Ci, że jesteś koniem - kup sobie siodło"

    Dostałeś już wiele linków, od kilku osób.
    Teraz wyjeżdżasz ad personam?

    Brakło argumentów?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 73. Data: 2015-12-09 23:27:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > (ciach...)

    > Osiągi tych dysków sprawdzasz na jakiej konfiguracji i w jaki sposób?

    Akurat tego nowego sprawdzałem własnie na c2d.
    Natomiast Xfury sprawdzalem na AMD A10 i jakims nowym i5 bodaj.

  • 74. Data: 2015-12-10 09:00:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 22:10:10 +0100, qwerty napisał(a):

    > Nie napisałeś jaką masz płytę główną, jaki zasilacz.
    MSI 865pe-neo2p, zasilacz EPS-300W

    > p4 ogólnie to były słabe procesory.
    Znam ten pogląd.

    > Miałem 630 podkręcony do 3,8GHz i zalman 7700 na min obrotów nie wyrabiał. Na
    > pełnej prędkości wentylatora po kilku godz. na cpu miałem >100*C.
    Jest niezły radiator - klocek miedziany z 2 setkami miedzianych blaszek
    i regulowany wiatrak. W półstresie (odtwarzanie filmów, praca
    antywirusa) temp. rdzeni 47 i 43 stC. przy 2500 rpm (minimalne obroty,
    bo wiatrak na pełnym zasilaniu ma 4500 rpm).

    > Dopiero montaż wodnego chłodzenia dało ciszę. Lepiej zobacz co obsłuży płyta
    > główna i zmień cpu (nawet core duo będzie wydajniejsze).
    Niestety, wyżej P4 nic nie obsłuży. Oryginalnie był tam Cel. 2,66 więc
    zamiana na P4 3@3,3 daje się zauważyć.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 75. Data: 2015-12-10 12:23:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 22:27:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Akurat tego nowego sprawdzałem własnie na c2d.
    > Natomiast Xfury sprawdzalem na AMD A10 i jakims nowym i5 bodaj.

    Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

    [ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym. ]
    [ ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

  • 76. Data: 2015-12-10 12:38:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

    > Ja miałem 7 w cenie.

    Czyli jaka była cena z Windows 7?
    Mi się najtaniej udało kupić komputer z legalnym Windows 7 REF (nie
    wątpliwy prawnie COA) za 99 zł. Teraz już takich ofert nie widzę.

    > Poza tym na Windows Świat się nie kończy, tym
    > bardziej, że dla rzeczonego Acera firma zapewnia support dla Linuxa
    > (Linpus). Emerytka nawet woli go od Windows.

    > Sugerujesz, że "statystyczna emerytka" dorabia przed komputerem? ;D

    Nie emerytka, tylko człowiek, który jej kompa szykuje.

    > Dla tej, której zmieniałem kompa dwa tygodnie nie było problemem.

    To pewnie dla tamtej też nie będzie problemu z przesiadką na Linuksa.

  • 77. Data: 2015-12-10 14:47:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 10/12/2015 11:38, Poldek wrote:

    > Czyli jaka była cena z Windows 7?
    > Mi się najtaniej udało kupić komputer z legalnym Windows 7 REF (nie
    > wątpliwy prawnie COA) za 99 zł. Teraz już takich ofert nie widzę.

    ZTCP to ~250zł (w komplecie płytki instalacyjne od producenta - OEM;
    sticker na obudowie) z mocowaniem VESA za monitor - bez tego dało się
    znaleźć taniej. Stary komp na części sprzedał się podobnie - nie
    dołożono ani złotówki.
    BTW. Później udało mi się znaleźć taki (dla siebie) z uszk. BIOSem i z
    Vistą za mniej niż 50zł. 10szt. kostek BIOSu od Chińczyka kosztowało
    mnie ~10$ (jeszcze na tym zarobię ;D).

    > Nie emerytka, tylko człowiek, który jej kompa szykuje.

    Niby fakt, można w tym czasie robić coś innego, ale to akurat było przy
    okazji.

    > To pewnie dla tamtej też nie będzie problemu z przesiadką na Linuksa.

    Z doświadczenia wiem, że dla osoby, która nie ma pojęcia o systemie i
    tylko klika na ikony przeglądarki, czytnika poczty i offica, jak długo
    te ikony będą na pulpicie OS nie ma żadnego znaczenia. To najlepsi
    testerzy "intuicyjności" systemu.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 78. Data: 2015-12-10 15:01:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 10/12/2015 08:00, Jacek Maciejewski wrote:
    > temp. rdzeni 47 i 43 stC. przy 2500 rpm

    Gwoli ścisłości.
    Tam nie ma *rdzeni* - jest *rdzeń* (jeden) i dwa wątki - robi różnicę.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 79. Data: 2015-12-10 16:41:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2015 14:01:52 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

    > Gwoli ścisłości.
    > Tam nie ma *rdzeni* - jest *rdzeń* (jeden) i dwa wątki - robi różnicę.

    No tak, prawda :) Ale Speedfan pokazuje dwie wartości temperatury które
    się zmieniają w korelacji z obciążeniem procka więc zapewne są dwa
    czujniki w strukturze. Inaczej trudno to sobie wyobrazić.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 80. Data: 2015-12-10 19:00:44