  • 1. Data: 2015-12-03 23:30:28
    Temat: Klawiatura bezprzewodowa
    Od: "earthwalker" <no_m@il_please>

    Witam,

    Mam następujący problem z klawiaturą bezprzewodową Tracer Strong TRK-307,
    gdy wybudzam komputer ze stanu czuwania (nigdy nie wyłączam całkowicie
    komputera tylko zawsze go usypiam) to czasami klawiatura reaguje tak jakby
    dany klawisz był ciągle naciśnięty (np.
    ttttttttttteeeeeeeeeeeeeesssssstttttttt), pomaga wówczas wyciągnięcie i
    ponowne włożenie odbiornika lub reset komputera, dodam, że baterie są na
    100% naładowane.

    Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury bezprzewodowe
    również mają takie problemy?

  • 2. Data: 2015-12-04 01:29:39
    Temat: Re: Klawiatura bezprzewodowa
    Od: Janusz <nie.ma.takiego@adresu>

    W dniu 2015-12-03 o 23:30, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam następujący problem z klawiaturą bezprzewodową Tracer czasami
    > klawiatura reaguje tak jakby dany klawisz był ciągle naciśnięty (np.
    > ttttttttttteeeeeeeeeeeeeesssssstttttttt),

    A wciskałeś *cokolwiek*?
    Tak swoją drogą ciekawi mnie, czy bufor klawiatury (bo on też może być
    odpowiedzialny) jest standardowo przy samej klawiaturze, czy w kompie?

    > dodam, że baterie są na 100% naładowane.

    Baterie? 1,5V? czy 1,2V aku? Bo słyszałem, że to może być zauważalna
    różnica. Jeśli 1,2 to zamień na 1,5
    Masz tych ogniw w klawiaturze 1 sztukę, czy 2?

    A poza tym bywa, że nano nie lubi zakłóceń z takich, czy innych źródeł.
    Czy on ma dobrą "widoczność" na klawiaturę? Popróbuj zmieniać jego
    obsadzenie, czy to w jednym USB, czy to drugim, z przodu, albo z tyłu.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 3. Data: 2015-12-04 10:01:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    earthwalker pisze tak:

> [...]
    > dodam, że baterie są na 100% naładowane.
    >
    > Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury
    > bezprzewodowe również mają takie problemy?

    Tak mają problemy (jeśli chodzi o usypianie wybudzanie).

    Zrób eksperyment i odłącz wszystkie urządzenia usb od kompa,
    czy problem nie ustąpi.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-12-04 10:28:26
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    Użytkownik "earthwalker" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    > 100% naładowane.

    > Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury bezprzewodowe

    Moje dwie Logitech K360 NIGDY nie mają czegoś takiego (używane w
    stacjonarnym i laptopie) Zawsze działają tak jak podłączone na kablu.

    Polecam z odbiornikiem "Unifing", wówczas na jednym odbiorniku może pracować
    kilka urządzeń np. mysz.

    -- --
    g a j o w y

  • 5. Data: 2015-12-06 13:11:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "earthwalker" <no_m@il_please> wrote in message
    > Moje pytanie jest takie, czy droższe i firmowe klawiatury bezprzewodowe
    > również mają takie problemy?

    nigdy nie mialem podobnego problemu z logitechami

    --
    http://db.org.pl/