    From: "Kamil" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Podkręcanie PIV
    Date: Mon, 7 Dec 2015 17:31:55 +0100

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał:

    > Przy wydajności i ogólnym komforcie pracy na komputerze z C2D kilkukrotnie
    > wyższych.

    Uparcie stosujesz twierdzenia bez pokrycia w faktach.

    > Zmień soft.

    Porównanie jest miarodajne na tym samum sofcie.

    > W budowie tj. wew. architektura, większy cache, 2 rdzenie a nie "wątki".
    > Architektura P4 (Netburst) to była "ślepa uliczka" i chyba największa porażka
    > Intela.

    Porażką Intela był PIII. Odstawał wyraźnie od procków AMD. PIV był całkiem udany
    w swoim czasie, a już ten z HT to był skok.

    > C2D "zjada i defekuje" P4 pod każdym względem i nie ma nawet o czym
    > dyskutować.

    Ja nie twierdzę, ze nie jest lepszy. To chyba normalne, że jest. Tyle, że nie
    kilkakrotnie, bo to bredzenie bez sensu.

    Pzdr