  • Data: 2016-12-29 18:42:45
    Temat: Re: Podkładka pod lutowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Ano właśnie. Miałem okazję w Tesku siedzieć "na kasie" (wolałem po
    >stokroć od towarowania, inaczej, niż inni), to takie paputni wcale
    >nie tak rzadko przeze mnie przechodziły. Jeszcze trochę, a zacząłbym
    >chyba rozpoznawać producenta i hurtownię... Ale, nie tylko laczki
    >sztyniły. Nawet bielizna potrafiła swoje capić, bynajmniej - nie
    >gównem...

    No wlasnie - nie tylko laczki.
    Cala masa tworzyw gumopodobnych - np na rączki narzedzi.

    Az jestem ciekaw - wymyslili nowe tworzywa, czy to tzw "zmiekczacz"
    ... znaczy wymyslili nowy, tylko ciekawe - lepsze, czy tansze ...

    A ten zmiekczacz to chyba w duzej ilosci sie miesza, to moze
    smierdziec dlugo i byc odporny na wietrzenie ...

    J.