  • Data: 2011-01-04 17:56:07
    Temat: Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sty, 17:09, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > My l , e warto odpowiedzie sobie na pytanie czy laptop si grza
    > bardzo od nowo ci czy ta przypad o trafi a si po roku-dwu u ywania.
    > Je li to drugie, to jest du a szansa e przyczyn przegrzewania si jest
    > kurz jaki blokuje eberka radiator w na elementach grzej cych si .
    > Wystarczy rozebra laptopa ostro nie i oczy ci z kurzu.

    Czyszczę regularnie i mam też większą baterię, ale jak postoi włączony
    dłużej na drewnianym biurku to jest mocno gorący, po roku używania
    padła mi karta graficzna co trochę mnie kosztowało. Po wydaniu stówki
    na podkładkę mam spokój od 2 lat, lapek nie jest nawet ciepły,
    wentylatora praktycznie nie słychać, według mnie to była dobra
    inwestycja.
    Tylko zaznaczam, że to składak Aristo więc może trochę przegięli z
    mocą karty albo schrzanili coś z chłodzeniem, może jak ktoś ma
    "firmówkę" to nie będzie miał problemu.

    Pzdr,
    L.